Južne vesti: Umesto u Niš sleteli u Sofiju, povratak u Srbiju platili sami

Foto: Pixabay.com

Putnici avio kompanije “Ryanair” koji su se u ponedeljak, 5. juna vraćali iz Malte za Niš, umesto na aerodrom „Konstantin Veliki“ sleteli su na sofijski aerodrom, kako su im rekli u avionu, zbog nepredviđenih vremenskih okolnosti.

.

“Iako im je rečeno da će će im obezbediti prevoz do Niša, nakon 2 sata provedenih na aerodromu dobili su informaciju da će se ipak u Niš vratiti o svom trošku”, pišu Južne vesti.

Prema rečima jednog od putnika Dragana Mitića, nakon što je pilot najavio da će avion uskoro sleteti u Niš, ubrzo je odustao i krenuo ka Sofiji, te dodao da im je bilo nejasno zbog čega, jer je u Nišu bilo vedro, kao i to da je nedugo nakon što su oni sleteli u Sofiju u Niš stigao avion iz Stokholma.

“Pri sletanju u Sofiju dobili smo poruku da će nam organizovati prevoz. Na aerodromu niko nije znao ništa, ni službenik Ryanair-a, niti služba informacija. Nakon 2 sata čekanja, dobili smo drugu poruku da nisu u stanju da izvrše transport i da se snalazimo sami”, kaže Mitić.

Još jedan putnik sa tog leta Miodrag Trajković kaže da su nakon drugog obaveštenja da prevoza neće biti, putnici bili primorani da se organuzuju sami, a jedini način bio je, kako kaže, da plate taksi do granice gde su ih čekali rođaci i prijatelji.

Obojica putnika tvrde da će avio kompaniju pozvati na odgovornost i zatražiti refundaciju novca za nepredviđene troškove koje su imali, ali i kako kažu za ponižavanja i neprijatnosti koje su doževili.

Iz irske avio kompanije Ryanair nisu odgovorili na pitanja novinara Južnih vesti o razlozima zbog kojih nisu organizovali prevoz putnika do Niša, kao ni to da li će i na koji način refundirati troškove prevoza do granice i potom do Niša.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

7 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Evo za sve ljude koje avio kompanije tretiraju kao marvu, link sa najednostavnijim koracima kako da dodjete do refundacije i naknadu stete. Naplacuju fee od 30ak%, ALI TEK nakon izvrsene naplate. Znaci ne kosta vas nista, mozete uzeti 250-600e. U vasem slucaju mislim da ce biti 600 jer em je pogresan aerodrom, em sre sve morali sami da organizujete, prepusteni sebi.
https://aviorefund.com/l1/?fbclid=IwAR25ev0l5NIk6e2ehFE-AS_XorrviX65Nw–udIayAstnLpjZDAGAomkDLA

E si siguran za ovu šemu,čine mi se nepouzdani,išo sam sinoć na njihov link?

100% siguran, ja sam jednom naplatio 250e za odlaganje leta od 3 sata Wizzair, a cura je 2 puta naplatila. Tj jednom je naplatila za 4 sata odlaganja, a drugi proces joj je u toku jer se desio pre 2 nedelje. Traje oko mesec dana. A i, ponavljam, nista ne placate vi vec agencija kada izvrsi naplatu od kompanije uzme sebi svoj procenat. I pazi, ovde je bilo samo kasnjenje leta, a u ovom slucaju je i pogresan aerodrom i ljudi prepusteni da se sami snalaze nakon toga, ovde mora biti veca odsteta.

Dogovor o refundaciji i dokumentaciju završavaš na samom aerodromu. Kad stigneš kući, onda je izeo vuk magarca. Možeš samo da surfuješ i da veruješ da ćeš dobiti stotine evra.

Fascinantno je da ja napisem nesto u zelji da pomognem ljudima, a napisem zato jer sam LICNO naplatio odstetu a i peteo sam 100ak puta, i onda dodje Sinisha iz Presecinu, koji nije napustio svoje selo (samo u Leskovac kad ide u Dom zdravlja) i on mene „demantuje“ i kaze mi da „ne sirim zablude“!? Jer, on zna…reko mu neko. Dakle, evo ti i zakonska regulativa EU (jer sve te avio kompanije su registrovane u EU, a i koje nisu…lete po EU pravilima i zakonima). Slobodno potrazite celu regulativu na netu. I verujte Sinishi…veliki pozdrav za njega.
Zakonskom regulativa (EC) br. 261/2004 Europskog parlamenta i vijeća od 11. Februara 2004., imate mogućnost naknade!

Ova teorija mi je najverovatija:A bilo je mnoštvo teorija zašto se ovo desilo…..
Rayanair duguje novac za gorivo Niškom aerodromu.Naravno ne sipa se gorivo sa putnicima u avionu.
Tako da su govnari iz Rayana nas istresli u Sofiju,sipali gorivo i vratili se po putnike u Niš.
I to ti je to……

Posto nisi hteo da objavis moj odgovor Sinishi iz Presecine, koji izadje iz sela samo da ode u Dom zdravlja i koji rece da obmanjujem ljude i koji sve zna „jer onomad pijese pivo tuj pred zadrugu sas Ratka i Ratko mu rekja da od njegovu sestric’nu pa njojzina komsika je onomad, pre 25god, radila na aerodrom ko cistacica i ona svej znaje toj oko letovi i oko tej karte“. Evo link za EU regulativu 261/2004 koja do detalja opisuje prava putnika u komercijalnim letovima na tlu Evrope. A agencije ostvaruju vasa prava (vasu odstetu) na osnovu te regulative.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX%3A32004R0261
Agencije, pored one koju sam gore u prvom komentaru naveo su jos i SkyRefund.com, EUclaim.com, Airhelp.com, Flightright.com, Compensation2Go.com, EUflight.com. S tim da ona iz prvog komentara ima interfejs i ma nasem jeziku, pa je lakse za ljude koji ne znaju strani jezik.