Južne vesti: Umesto u Niš sleteli u Sofiju, povratak u Srbiju platili sami
Putnici avio kompanije “Ryanair” koji su se u ponedeljak, 5. juna vraćali iz Malte za Niš, umesto na aerodrom „Konstantin Veliki“ sleteli su na sofijski aerodrom, kako su im rekli u avionu, zbog nepredviđenih vremenskih okolnosti.
“Iako im je rečeno da će će im obezbediti prevoz do Niša, nakon 2 sata provedenih na aerodromu dobili su informaciju da će se ipak u Niš vratiti o svom trošku”, pišu Južne vesti.
Prema rečima jednog od putnika Dragana Mitića, nakon što je pilot najavio da će avion uskoro sleteti u Niš, ubrzo je odustao i krenuo ka Sofiji, te dodao da im je bilo nejasno zbog čega, jer je u Nišu bilo vedro, kao i to da je nedugo nakon što su oni sleteli u Sofiju u Niš stigao avion iz Stokholma.
“Pri sletanju u Sofiju dobili smo poruku da će nam organizovati prevoz. Na aerodromu niko nije znao ništa, ni službenik Ryanair-a, niti služba informacija. Nakon 2 sata čekanja, dobili smo drugu poruku da nisu u stanju da izvrše transport i da se snalazimo sami”, kaže Mitić.
Još jedan putnik sa tog leta Miodrag Trajković kaže da su nakon drugog obaveštenja da prevoza neće biti, putnici bili primorani da se organuzuju sami, a jedini način bio je, kako kaže, da plate taksi do granice gde su ih čekali rođaci i prijatelji.
Obojica putnika tvrde da će avio kompaniju pozvati na odgovornost i zatražiti refundaciju novca za nepredviđene troškove koje su imali, ali i kako kažu za ponižavanja i neprijatnosti koje su doževili.
Iz irske avio kompanije Ryanair nisu odgovorili na pitanja novinara Južnih vesti o razlozima zbog kojih nisu organizovali prevoz putnika do Niša, kao ni to da li će i na koji način refundirati troškove prevoza do granice i potom do Niša.
Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!
Evo za sve ljude koje avio kompanije tretiraju kao marvu, link sa najednostavnijim koracima kako da dodjete do refundacije i naknadu stete. Naplacuju fee od 30ak%, ALI TEK nakon izvrsene naplate. Znaci ne kosta vas nista, mozete uzeti 250-600e. U vasem slucaju mislim da ce biti 600 jer em je pogresan aerodrom, em sre sve morali sami da organizujete, prepusteni sebi.
https://aviorefund.com/l1/?fbclid=IwAR25ev0l5NIk6e2ehFE-AS_XorrviX65Nw–udIayAstnLpjZDAGAomkDLA
E si siguran za ovu šemu,čine mi se nepouzdani,išo sam sinoć na njihov link?
100% siguran, ja sam jednom naplatio 250e za odlaganje leta od 3 sata Wizzair, a cura je 2 puta naplatila. Tj jednom je naplatila za 4 sata odlaganja, a drugi proces joj je u toku jer se desio pre 2 nedelje. Traje oko mesec dana. A i, ponavljam, nista ne placate vi vec agencija kada izvrsi naplatu od kompanije uzme sebi svoj procenat. I pazi, ovde je bilo samo kasnjenje leta, a u ovom slucaju je i pogresan aerodrom i ljudi prepusteni da se sami snalaze nakon toga, ovde mora biti veca odsteta.
Dogovor o refundaciji i dokumentaciju završavaš na samom aerodromu. Kad stigneš kući, onda je izeo vuk magarca. Možeš samo da surfuješ i da veruješ da ćeš dobiti stotine evra.
Fascinantno je da ja napisem nesto u zelji da pomognem ljudima, a napisem zato jer sam LICNO naplatio odstetu a i peteo sam 100ak puta, i onda dodje Sinisha iz Presecinu, koji nije napustio svoje selo (samo u Leskovac kad ide u Dom zdravlja) i on mene „demantuje“ i kaze mi da „ne sirim zablude“!? Jer, on zna…reko mu neko. Dakle, evo ti i zakonska regulativa EU (jer sve te avio kompanije su registrovane u EU, a i koje nisu…lete po EU pravilima i zakonima). Slobodno potrazite celu regulativu na netu. I verujte Sinishi…veliki pozdrav za njega.
Zakonskom regulativa (EC) br. 261/2004 Europskog parlamenta i vijeća od 11. Februara 2004., imate mogućnost naknade!
Ova teorija mi je najverovatija:A bilo je mnoštvo teorija zašto se ovo desilo…..
Rayanair duguje novac za gorivo Niškom aerodromu.Naravno ne sipa se gorivo sa putnicima u avionu.
Tako da su govnari iz Rayana nas istresli u Sofiju,sipali gorivo i vratili se po putnike u Niš.
I to ti je to……
Posto nisi hteo da objavis moj odgovor Sinishi iz Presecine, koji izadje iz sela samo da ode u Dom zdravlja i koji rece da obmanjujem ljude i koji sve zna „jer onomad pijese pivo tuj pred zadrugu sas Ratka i Ratko mu rekja da od njegovu sestric’nu pa njojzina komsika je onomad, pre 25god, radila na aerodrom ko cistacica i ona svej znaje toj oko letovi i oko tej karte“. Evo link za EU regulativu 261/2004 koja do detalja opisuje prava putnika u komercijalnim letovima na tlu Evrope. A agencije ostvaruju vasa prava (vasu odstetu) na osnovu te regulative.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX%3A32004R0261
Agencije, pored one koju sam gore u prvom komentaru naveo su jos i SkyRefund.com, EUclaim.com, Airhelp.com, Flightright.com, Compensation2Go.com, EUflight.com. S tim da ona iz prvog komentara ima interfejs i ma nasem jeziku, pa je lakse za ljude koji ne znaju strani jezik.