Dušan Kitanović, grafički dizajner iz Leskovca, pobednik je nagradnog konkursa za izradu novog kreativnog rešenja – logotipa, koji je 1. marta raspisala kompanija Neoplanta. U konkursu su mogli da učestvuju svi punoletni građani Srbije, pa je na njihovu adresu stiglo preko 250 kreativnih rešenja, a najbolje je stiglo iz Leskovca, grada koji je od Novog Sada udaljen 365 km, iz dela Srbije koji se razlikuje od Vojvodine po geografskim obeležjima, običajima, navikama, stilu života.
Dušan Kitanović, pokazao je da veoma dobro razume i poznaje Novi Sad i vojvođanski način života. Njegov dizajn sadrži tri elementa: “Pijani sat” sa Petrovaradina, Žeželjev most i ravnu liniju, kao simbol ravnice. Dušan razume kakvo je uživanje gledati na grad i Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Kakav su gubitak pretrpeli za vreme bombardovanja 1999. godine, kada je porušen Žeželjev most i kakvu nadu vide u novom mostu preko moćnog Dunava.
“Upravo taj spoj tradicije i istorije, Dušan je ispreplitao sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Novosađana i Vojvođana. Zato je stručni žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante”, saopštenoi je iz ovog preduzeća.
Elementi koje je Dušan spojio u ovo sjajno rešenje, savršeno oslikavaju sve vrednosti za koje se zalaže Neoplanta. To su, pre svega, spoj znanja i veština u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina koje su njihovi preci sa raznih prostora doneli u Vojvodinu, razvoj i primena novih tehnologija kako bi dobili najkvalitetnije proizvode za bogatu trpezu domaćina širokog srca, briga o ljudima, jer samo tako mogu ponosno da nose ime svog grada.
Nagrada od 3.000 evra, koju je Dušan Kitanović iz Leskovca osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, kao i Twitter nalogu.