Proverom preleta putnčkih aviona nema toliko letova u ovom momentu a pogledajte koliko je tragova, koji se kasnije raspršuju i i prave nešto poput oblaka i padaju polako prema zemlji, objavljeno je jutros na društvenim mrežama i jednoj niškoj stranici, takođe uz priložene fotografije “išaranog neba”.
I Leskovčani tvrde da su zabeležili istu sliku iznad svojih glava, te nam poslali fotografije.
U komentarima se već vodi oštra polemika da li je reč o zaprašivanju protiv komaraca iz aviona ili o nečemu drugom, pa su se već razvile nove teorije zavere o “trovanju” građana, promeni klimatskih uslova ili “bacanja nekog novog virusa na zemlju”.
Iako ni posle godinu dana ovi teoretičari nisu uspeli da dokuče ko nas to truje i čime tačno, ova ideja je nastavila da živi i utiče na sve korisnike društvenih mreža, gde se neumorno dele upozorenja, fotografije i snimci tog, navodnog, trovanja.
Pilot iz Srbije Dušan Birmanac je na svom Fejsbuk profilu podelio tekst pod nazivom „Pilot koji je rešio da progovori o trovanju iz vazduha“ u nadi da će uspeti da rasvetli ove sulude teorije.
„Za sve koji me ne znate, bio sam vojni pilot, nastavnik letenja i probni pilot na avionima MiG-21. Leteo sam na visinama malo preko 20.000 metara i brzinama oko dva Maha. Karijeru sam nastavio u Agenciji za kontrolu letenja. Tako da sam upoznat s mnogim informacijama koje su drugima bile nedostupne. Rešio sam da progovorim i kažem istinu o ‘svakodnevnom trovanju iz vazduha’. Molim vas sve da pažljivo pročitate tekst do kraja“, započeo je pilot.
U nastavku objašnjava šta je ono što vidimo vidimo na nebu.
„Prvo, beli tragovi koje vidite na nebu rezultat su kondenzacije vrelih izduvnih gasova iz mlaznih i turbo-mlaznih motora u dodiru sa hladnim vazduhom na velikim visinama. Ovo je hemijsko-fizički proces koji je identičan procesu nastajanja oblaka. Osnove za razumevanje možemo naći u udžbenicima iz osnovne i srednje škole. Razumem da mnogima ovo nije bilo interesantno tada, jer su u tom periodu imali ‘pametnija posla’ od učenja. Trebalo je uživati u mladosti, a za znanje ima vremena. Na žalost mnogi su oko ove teme neobrazovani, a energično komentarišu lažne objave koje vide na društvenim mrežama. Mali broj nas je imao meteorologiju kao predmet, ali nastanak oblaka je gradivo koje se uči u osnovnoj školi. Ako vidite više belih tragova koji se gusto ukrštaju na različitim visinama, to je zbog toga jer se u tom području ukršta nekoliko međunarodnih vazdušnih puteva i pojava je sasvim normalna zbog gustog vazdušnog saobraćaja. Ne brinite, kontrolori letenja su ljudi koji visoko profesionalno obavljaju svoj ne baš lak posao“, piše on.
Dodaje da su ga najviše zabolele objave ljudi u kojima navode da avioni koji nas truju poleću sa aerodroma Batajnica.
„Samo da vas sve podsetim. Mi vojni piloti smo školovani, obučeni i vaspitani da branimo naš narod, a ne da ga trujemo, što smo ne žaleći sebe dokazali mnogo puta kada je to bilo potrebno. Moje kolege su ginule i u miru i u ratu braneći sopstveni narod. Sramota me je što među tim narodom ima i onih koji mogu da poveruju da bismo mi mogli da ga trujemo ili da dozvolimo da neko to drugi radi sa našeg vojnog aerodroma“, dodaje.
Potom je ponudio objašnjenje šta se nalazi u misterioznim buradima, gde su, prema navodima „teoretičara“ čuvane opasne materije koje odnose živote u Srbiji, umesto korona virusa.
„Drugo, fotografije gde možete da vidite buriće u unutrašnjosti putničkih ili transportnih aviona predstavljaju raspored i simulaciju tereta kod vazduhoplova koji su u razvoju i završnoj fazi testiranja. To je standardna metodologija ispitivanja da li se avion normalno ponaša u vazduhu u simuliranim uslovima gde burići predstavljaju težinu koju imaju putnici. Bez ovog načina ispitivanja putnički avioni sigurno ne bi bili bezbedni za letenje. Onda se te fotografije povežu sa fotografijama mlaznica sa aviona koji zaprašuju komarce ili useve i eto dokaza. Kakvih? Da avioni za prskanje komaraca truju iz vazduha? Pa to svi znamo da oni to i rade“, navodi Birmanac.
Dodaje i da postoje napredne tehnologije koje mogu da utiču na promene na nebu.
„Treće, istina je da postoje tehnologije koje obezbeđuju razbijanje oblaka. Koriste se i u mirnodopskim i u ratnim svrhama. Imaju je Rusija i SAD. Najverovatnije i Kina. Ti aerosoli sadrže čestice koje vodenu paru u oblacima pretvaraju u vodene kapljice. Takvu ‘kišicu’ i razvedravanje smo iskusili na Kosovu na aerodromu Slatina skoro svaki put pre napada po oblačnom vremenu.
I na kraju, četvrto, ljudi koji dozvole da prihvate dezinformacije o trovanju iz vazduha na dobrom su putu da postanu poslušne ovce kojima je lako upravljati. Takvi koji dalje dele, lajkuju i komentarišu ovakve gluposti značajno doprinose stvaranju još većeg haosa i nepoverenja prema svemu, pa i prema onome što im u nekom trenutku može značiti puno.
Osvestite se! Ne glupirajte se! Budite ljudi koji koriste razum i znanje!“, zaključuje pilot.
More, pilote, znamo mi! Hoće da nas potruju zato što smo najbolji i zato što smo svetosavci i što nam zavide na pameti i lepoti, i zato što je predsednik Vučić protiv zapada i brine o nama kao da smo mu deca rođena.
Ma definitivno nas praskaju,sad kad se poveca broj obolelih od korone bice veselo
mene više uznemiri kad se pale kablovi i gume. Što se o tome nikad nisu oglasili nadležni i naš velečasni gradonačelnik?
živeo sam na zapadu i to u zemljama za koje ovi teoretičar zavera misle da ih prskaju. I u Nemačkoj i u Engleskoj ovo nije ne uobičajena pojava pogotovu kada je vedro te sam siguran da je objašnjenje pilota tačno.
Dakle brinite se o realnim i vidljivim problemima i pitajte što svi ćute o tome.
Pa da li stvarno niko u mladosti nije video kako izgleda pravi trag aviona???? Da li stvarno neko misli da su ljudi toliki debili??? Takvi tragovi mogu da ostaju ako su u medjuvremenu napravili dizel motore na avionima!! A sad sto je pilot adekvatno „nagradjen“ za ovakav tekst to je vec neka druga stvar!!!
jel vam Miroljub Petrović poslao fotografije, gde je šta radi nadrilekar i jel osuđen?
Apsolutno treba slušati stručnjake, kao što je ovaj bivši pilot, pogotovu što je radio u kontroli letenja. Pri tome bi naglasio da se međunarodni preleti aviona iznad teritorija matičnih zemalja veoma dobro naplaćuju, gde ima korist matična država.
ФОТОГРАФИЈА УКРШТЕНИХ ТРАГОВА АВИОНА БРИШЕ ТВРДЊУ ВОЈНОГ ПИЛОТА СА СУ ТО „РЕДОВНИ ЛЕТОВИ“, БАР ИЗНАД ПОДРУЧЈА ВЛАСОТИНЦА, ГДЕ ЈЕ СЛИКА БИЛА ИСТА ПРОТЕКЛИХ ДАНА. ЈА САМ У СУМЊИ ДА ЖЕЛИ НЕКОГ ДА ПОКРИЈЕ СВОЈИМ „СТРУЧНИМ“ КОМЕНТАРИМА! НА ОСНОВУ ПРЕБРОЈАНИХ ТРАГОВА ИЗ РАЗЛИЧИТИХ ПРАВАЦА, ИСПОСТАВЉА СЕ ДА У НАШЕМ НЕПОСРЕДНОМ ОКРУЖЕЊУ ИМА БАР 20 АЕРОДРОМА! АКО СЕ ПРИСЕТИМО ПОСТОЈИ БЕОГРАД , СОФИЈА, СОЛУН, ЗАГРЕБ, ПРИШТИНА , НИШ, ЗАГРЕБ. ЉУБЉАНА, БУДИМПЕШТА, НЕКА ИЗ ИТАЛИЈЕ КРЕНУ И ТРИ АВИОНА, ТО ЈЕ ДВАНАЕСТАК. А ДА ТИ ИСТИ АВИОНИ НЕ ПОЛЕТЕ ИСТОВРЕМЕНО, ЗА ТЕОРИЈУ „ЗАВЕРЕ“ ИПАК ИМА МЕСТА! НИЈЕ ВУК ДРАШКОВИЋ ДАО САГЛАСНОСТ ДА СВИ АВИОНИ ПРЕЛЕЋУ СРБИЈУ ИСТОВРЕМЕНО!!
Po pilotov prici treba da se sunce ne vidi iznad SAD , jer tamo ima 500 puta vise aviona u vazduhu. Kao deca smo gledali tu kondenzaciju i ona bi posle nekoliko minuta nestala a ovi tragovi stoje po nekoliko sati. Zato pilotu ne lazi, dzaba ti skola kad si k***c od coveka!
Kad ne ovaj bio pilot, nije bilo chemtrailsa. Poslušajte šta kaže bivši diremtot JAT-a Vukašinović, na Youtube.