Potpuno uobičajena prepodnevna gužva u prodajnim objektima pet trgovinskih lanaca, koje je čak i država targetirala kao monopolostičke. Leskovčani ne menjaju navike i za današnju akciju bojkota kupovine u “Ide-i“, “Rodi“, “Maxi-u“ i “Lidl-u“, zbog previsokih cena, uglavnom ne znaju ništa.
Polovina sugrađana sa kojima smo danas razgovarali kaže da bi, da je bila informisana, kupila samo najneophodnije i to u nekoj od malih radnji u komšiluku.
Druga polovina, koja je i načula nešto o akciji, ili nije razumela o čemu se radi, ili je u kupovinu izašla namerno, jer smatra da je bojkot uperen, kako kažu, protiv Vučića.
Moj lični utisak je da za akciju, najpre, nije odabran dobar momenat, a ništa manje važno je i to što promotivna kampanja nije urađena kako valja.
Dokaz za to su činjenice: Do malog broja ljudi je stigla informacija o bojkotu, kao jednoj vrsti građanske neposlušnosti, sa ciljem da se “opomenu“veliki trgovinski lanci na previsoke cene i neophodnost spuštanja trgovinskih marži, zbog kojih imamo najviše cene hrane u Evropi.
Deo onih građana koji su i upoznati sa bojkotom, ne znaju sa kakvim ciljem je pokrenut, pa je, zbog aktuelnih protesta studenata, ovu akcija poistovećuje sa njima.
Čuli smo mišljenje i da bi radnje bile još punije, da nije “visok datum“, pa se nameće zaključak da su većini Leskovčana, u gradu sa gotovo najnižim platama u Srbiji, cene hrane još uvek prihvatljive.
S.Stojiljković
Nazalost, i resetka se nije bas pretrgla u informisanju potrosaca.
Da , jeste bilo vesti o tome, ali pomalo skrivene medju svim ostalima.