Kompanija Lidl Srbija je povodom Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva po drugi put podržala kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“, koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija hrane.
Lidl je donirao više od tri tone namirnica za ugroženo starije stanovništvo u Vranju i dodatno je skuvao i donirao 120 obroka korisnicima podrške koju pruža organizacija Liceulice. Na meniju se nalazio grašak s piletinom, makarone u bolonjeze sosu, vitaminska salata i sutlijaš kao dezert.
„Kroz ovu kampanju želimo da ostvarimo saradnju civilnog, korporativnog i medijskog sektora i građana, u ovom slučaju novinara, s ciljem povećanja donacija hrane za najugroženije, kojih je, prema poslednjim procenama, 446.000 u Srbiji“, ističe Željko Mitrovski, menadžer projekta u Fondaciji „Ana i Vlade Divac“.
Iako se ova akcija organizuje u Beogradu, znatne količine hrane koju prikupimo s partnerima distribuiraju se širom zemlje, uključujući i donaciju 200 paketa hrane građanima Vranja, koju je Lidl obezbedio sa svojim zaposlenim.