Lidl donirao više od tri tone namirnica za ugrožene Vranjance i skuvao dodatnih 120 obroka

Lidl

Kompanija Lidl Srbija je povodom Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva po drugi put podržala kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“, koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija hrane.

Lidl je donirao više od tri tone namirnica za ugroženo starije stanovništvo u Vranju i dodatno je skuvao i donirao 120 obroka korisnicima podrške koju pruža organizacija Liceulice. Na meniju se nalazio grašak s piletinom, makarone u bolonjeze sosu, vitaminska salata i sutlijaš kao dezert.

„Kroz ovu kampanju želimo da ostvarimo saradnju civilnog, korporativnog i medijskog sektora i građana, u ovom slučaju novinara, s ciljem povećanja donacija hrane za najugroženije, kojih je, prema poslednjim procenama, 446.000 u Srbiji“, ističe Željko Mitrovski, menadžer projekta u Fondaciji „Ana i Vlade Divac“.

Iako se ova akcija organizuje u Beogradu, znatne količine hrane koju prikupimo s partnerima distribuiraju se širom zemlje, uključujući i donaciju 200 paketa hrane građanima Vranja, koju je Lidl obezbedio sa svojim zaposlenim.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare