Aptiv Leskovac je danas podelio rezultate svoje interne kampanje i inicijative zaposlenih za podizanje svesti o prevenciji raka dojke.
Svakog Oktobra, Aptiv fabrike širom sveta sprovode kampanje podizanja svesti i promovišu redovne kontrole, rane dijagnoze i blagovremene efikasne tretmane protiv raka dojke, saopšteno je iz ove kompanije.
“Tokom meseca oktobra, muškarci i žene su nosili bedževe sa prepoznatljivom roze trakom kako bi promovisali važnost ranog otkrivanja raka dojke. Zaposleni su prikupili 380.500 dinara. Ova akcija je bila deo tekuće kampanje i aktivnosti za dobrobit i zdravlje zaposlenih u kompaniji Aptiv u Leskovcu – jer je u julu u saradnji sa Domom zdravlja u Leskovcu organizovan besplatan specijalistički lekarski mamografski pregled, namenjen zaposlenim ženama starijim od 45 godina”, navode u ovoj kompaniji.
Prema podacima Američke zdravstvene organizacije, svake godine dijagnoza raka dojke se potvrdi kod 2,1 miliona žena širom sveta, što rak dojke čini najčešćim tipom među ženskom populacijom. U Srbiji,od raka dojke oboli preko 4,000 žena godišnje.
“U Aptiv-u, zdravlje i bezbednost naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u kojima poslujemo je odgovornost koju shvatamo veoma ozbiljno, zato smo ponosni da damo svoj doprinosu prevenciji bolesti kroz informativne kampanje i vršenje lekarskih pregleda uz pomoć naših saradnika“, rekla je Jelena Jovanović, menadžer ljudskih resursa u fabrici Aptiv Leskovac.
Aptiv je globalna tehnološka kompanija sa sedištem u Dablinu, u Irskoj, i više od 180.000 zaposlenih širom sveta. u Srbiji gde posluje od 2015. godine otvorio je do sada 11.000 radnih mesta širom Novog Sada, Leskovca i Zaječara.