Obično bude problem da neko ima ideju, iz dva razloga. Ili je „nema uopšte“ , ili je po mišljenju odlučioca je ideja „nerealna“. A šta bude sa onima koji imaju 101 ideju? Da li su im sve baš „nerealne“? Ili je nešto drugo po sredi?
Da li su stavljene kao manji prioritet, iz političkih ili nekih drugih interesa? Da li se prosto, zbog korone, zaboravilo na njih? Da li postoji i dalje u ljudima, ona ljubomora na uspešne i kreativne ljude, jer kako se kaže, uspehu svi ljudi rado teže, ali uspešne ljude iz nekog razloga ne vole…
Tako i projekat 101 kreativna ideja, kako da Leskovac bude bolje mesto za život, čeka na polici za realizaciju. Nema poziva, nema interesovanja, nema naznaka.
Aleksandar Ljubić, autor društvene igre LESKOGRAD je izazvao veliko interesovanje za svoj projekat, na internetu, što na domaćim društvenim mrežama, to i na stranim, bivše jugoslavije. Naime, sopstvenim sredstvima je isfinansirao kompletan projekat, i prvi tiraž, a od grada Leskovca nije ni dinara dobio.
“Napisao sam i drugu knjigu, 30 ideja za bolji Leskovac. Hteo sam da bude prihvatljivo za brže realizovanje ideja, ako je za onih 101 ideja bilo potrebno pola godine, za ovih 30 će biti mesec dana dovoljno”, kaže Ljubić.
Na kraju i sam je pošao u realizaciju istih ideja iz knjige, a projekti su iz njegovog dela počeli, nekim čudom, da se materijalizuju, u nekim oblicima. Da li to neko ipak polako čitka njegovu knjigu? Kad je govorio o online nastavi u svojoj knjizi, svi su govorili, to je nemoguće i to je san… A sada?…
“Kada sam pričao u knjizi o Web camerama u određenim sektorima grada Leskovca, svi su se smejali, sad se ulaže u njih…”, primećuje autor.
Pisao je Aleksandar da će moći automobili da lete, ali na tome neko drugi da poentira?
Kompentencija je upitna..