Rebalansom budžeta grada Leskovca biće obezbeđen i besplatan gradski i prigradski prevoz za određene kategorije, saopšteno je na današnjoj sednici Privremenog organa, prilikom usvajanja istog.
Ova usluga biće podržana sa 200 miliona dinara, a posao bi, kako smo već pisali, trebalo da dobije privatni prevoznik “Kanis”.
Kako je rečeno danas, pravo na besplatan prevoz imaće osobe sa invaliditetom, osobe sa posebnim potrebama, njihovi pratioci, upošljenici osnovnih i srednjih škola, deca do srednjoškolskog uzrasta, penzioneri sa primanjima do 35 hiljada dinara, socijalno ugrožene kategorije prema spisku nadležnih organa, trudnice, studenti sa prosekom preko 9, srednjoškoci sa Vukovom diplomom, roditelji sa tri i više deteta, deca bez roditelja i deca u hraniteljskim porodicama, ratni vetereni, dobrovoljni davaoci sa preko 50 davanja krvi, deca mlađa od 18 godina kojima je jedan roditelj preminuo, ali i druge kategorije po odluci Gradske uprave.
“Prevoznik će biti u obavezi da obavlja delatnost bez obzira da li određena linija finansijski isplatiljava. Ugovor sa prevoznikom o javno-privatnom partnerstvu, još nije potpisan jer se čeka odluka po uloženoj žalbi”, kazao je predsednik Privremenog organa grada Leskovca Goran Cvetanović.
Podsetimo, izvor Rešetke iz Odeljenja za komunalno-stambene poslove, saobraćaj i infrastrukturu grada Leskovca, već je “odao” da ”Kanis” preuzima kompletan prevoz putnika na teritoriji grada Leskovca i to na period od 20 godina.
Prema informacija koje smo dobili, ova firma je dala najbolju ponudu za obavljanje ove komunalne delatnosti, a pored njih se na konkurs prijavio i autoprevoznik “Frenki”.
Inače, grad Leskovac je 3. avgusta raspisao Javni poziv za učestvovanje u postupku dodele Koncesije za obavljanje komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju.
Leskovčani koji koriste prigradske autobuske linije poslednjih godina žalili su se na konstantno povećanje cena karata i van dozvola lokalne samouprave, kao i na nenajavljeno ukidaanje pojedinih linija.
U martu ove godine, kada je odobreno poslednje povećanje cena prevoznicima koji još uvek vrše ove usluge, gradonačelnik Goran Cvetanović je izneo niz primedbi na njihov rad.
„“U julu prošle godine ste imali povećanje od 30 posto. Sada smo vam odobrili još dodatnih 19,6 posto. Kada dodate ovo novo povećanje, to nije prost zbir brojeva, već vam je odobreno povećanje u veoma kratkom vremenskom roku od preko 50 posto. Pa bih vas zamolio najljubaznije da mi se u narednih godinu dana ne javite ni na ulici kada se sretnemo, a kamo li da tražite nove zahteve. Ali vas isto molim da tamo gde imate obaveze, a ne vršite poverenu uslugu, da to uradite”, poručio im je tada on.
Godinama unazad ovaj posao bio je poveren „Frenkiju“, Jugotransu“ i „Mitić“ prevozu na različitim lokacijama.
Isti su se žalili kako su im pojedine poverene linije u potpunosti neisplative.
D.Marinković
Ко ли им смишља овакве лажи?
Родитељи троје и више деце немају право на дечији додатак, тзв. три плус картице нису никада заживеле…
Па ови секташи су непревазиђени у празним обећањима!
Niš Leskovac karta košta 800 dinara i u povratku toliko,kome se isplati da ide autobusom,sipaš lepo gorivo u auto za 1000 dinara i imaš i da odeš i da se vratiš.I plus ne staješ na 15 stanice u svako selo.
E šta li vozis brate kad da manje od 5 litra možeš i da odeš i da se vratiš iz Niša
Voleo bih ovo da vidim u Leskovac
Na jednu fontanu će da štrca belo vino, na drugu crno. Treću će napravimo sa soda vodu a na četvrtu gotov bambus da izbija kao gejzer. Kad se lažemo pred izbori barem da se lažemo skroz.
Kanis dao besplatno autobuse za miringe sektaša pa dobio posao za 20 god a štigličar će da uzima procenat svakig meseca.
Dejane Saviću imaš li obraz???
Trebaš poštovati kolege koji su te uveli i učili poslu šoferskom.
Sve nam preneo Ceka tvoj direktor u klubu šta si onomad pričao u poznatom hotelu na ulaz u Leskovac.
Nije lepo.
Vlast se menja,danas ovi,sutra drugi ali si pokazao pravo lice.
Poštovani novinari, ispitajte i recite nam, da li je grad raspisao uslove koje prevoznik treba da ispuni, osim da održava redovnost linija. Po meni su to: posedovanje odgovarajućih (niskopodnih) autobusa, prvenstveno zbog osoba koje se otežano kreću, stariji, invalidi… Takođe, autobusi koji se koriste u gradskom prevozu bi trebalo da imaju EURO 6 standard motora (zbog zagađenja, naravno), broj autobusa, koje su gradske linije… Od obećanja se ne živi, da li ste imali uvid u taj ugovor, da ga lepo prenesete i objasnite građanima.
Gradski prevoz!? Pa, mi to nemamo od ukudanja Jugekspresa. Onda smo imali 11 linija i tako su i bile tagovane. Saobraćale po svim gradskim i prigradskim naseljima. Ono što se sada naziva gradskim prevozom i što je obavljao Frenki prevoz nema veze sa gradskim prevozom. Mi smo jedini grad u Srbiji koji nema gradski prevoz.
Imao sam priliku da vidim tu dokumentaciju, tako je stručno napisana od strane diletanata iz gradske uprave da bi je bolje napisao polupismeni čiča koji čuva ovce. Ako zbog aljkavosti u dokumentaciji neko ne napipa otkaz ništa nismo napravili. A ako kojim slučajem bude usvojena Frenkijeva žalba biće baš veselo kad grad treba da plati troškove postupka jer je samo taksa za žalbu preko milion dinara
Ja kolko pamtim taj tender nikad neje bija na 20 godine. Isto takoj se neki dosetili da i državnu imovinu davav u zakup na svoje svastike i na kumašini na 99 godine, el znav da na nikoga neje gorela do ujutru.
A koje pisuje u zakon? Ma kuj ga šiša toga zakona, pal mi ce si u nov napišemo koje si mi ocemo. Samo VI da ni dadete VAŠ GLAS, a mi ce ako treba i bez pare da ve saranimo, mi ce platimo popa!