Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova, od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u našim poslovnicama, saopšteno je iz EPS-a.
Oni su izneli podatak da 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
„U narednih godinu dana, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. godine, korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije“, poručili su oni.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućila dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
„Broj korisnika elektronskog servisa ‘Uvid u račun’ raste iz dana u dan i premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija“, naveli su iz EPS-a.
Građani će, međutim, u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Izmislili vruću vodu.
Džabe gasite šaltere, znamo gde stanujete.