Linija Niš-Beograd nije napravljena kako bi se avionskim saobraćajem povezala ova dva grada, nego kako bi se Niš povezao sa celim svetom, a novac koji je Er Srbija dobila za organizovanje linija od javnog interesa ne sme biti trošen ni za šta drugo, objašnjava za Novu ekonomiju urednik vazduhoplovnog portala Tango Six Petar Vojinović.
„Ona je iz poslovnog ugla napravljena da Er Srbija ima nove linije koje se prodaju, na primer, Niš – Njujork, Niš – Beč, Niš – London, sve preko Beograda“, kaže Vojinović.
Er Srbija je od države dobila ugovor vredan 2,8 milijardi dinara za organizovanje letova sa niškog i kraljevačkog aerodroma.
Ove godine trebalo bi da se uspostave redovne linije od Niša ka Frankfurtu (Hanu), Kelnu, Ljubljani, Atini, Solunu, Istanbulu, Tivtu i Beogradu.
Iz Kraljeva avionom bi trebalo da se putuje u Solun, Tivat i Istanbul.