Prevoznici koji su obavljali gradski i prigradski prevoz na teritoriji grada Leskovca od jutros ne izdaju mesečne karte jer im je istekao ugovor sa gradom, a novi nemaju.
Ovo je redakciji Rešetke javilo nekoliko čitaoca, a ovu informaciju nismo uspeli da potvrdimo u Odeljenju za komunalno-stambene poslove, saobraćaj i infrastrukturu, kao po običaju, ni prvog radnog dana u ovoj godini nisu odgovarali na naše pozive.
Podsetimo, 15. decembra je prevoznik “Frenki” oborio raspisan tender za linije gradskog i prigradskog prevoza za narednih 20 godina, koji je najpre poveren „Kanisu“.
Novi je raspisan 25. decembra.
“A dok ne odaberu novog prevoznika mi treba da pešačimo po 20 kilometara do grada kao u 18. veku?”, opravdano se piraju građani.
Ugovor se novim gradskim prevoznikom biće zaključen na 20 godina, uz veliki broj povlašćenih kategorija putnika koje neće plaćati gradski i prigradski prevoz.
Inače, rebalansom budžeta grada Leskovca iz novembra, odlučeno je da se obezbedi besplatan gradski i prigradski prevoz za određene kategorije, a ova usluga je podržana sa 200 miliona dinara.
Kako je rečeno tada, pravo na besplatan prevoz imaće osobe sa invaliditetom, osobe sa posebnim potrebama, njihovi pratioci, upošljenici osnovnih i srednjih škola, deca do srednjoškolskog uzrasta, penzioneri sa primanjima do 35 hiljada dinara, socijalno ugrožene kategorije prema spisku nadležnih organa, trudnice, studenti sa prosekom preko 9, srednjoškoci sa Vukovom diplomom, roditelji sa tri i više deteta, deca bez roditelja i deca u hraniteljskim porodicama, ratni vetereni, dobrovoljni davaoci sa preko 50 davanja krvi, deca mlađa od 18 godina kojima je jedan roditelj preminuo, ali i druge kategorije po odluci Gradske uprave.
“Prevoznik će biti u obavezi da obavlja delatnost bez obzira da li određena linija finansijski isplatiljava. Ugovor sa prevoznikom o javno-privatnom partnerstvu, još nije potpisan jer se čeka odluka po uloženoj žalbi”, objasnio je tada predsednik Privremenog organa grada Leskovca Goran Cvetanović.
Leskovac je grad sa najrazućenijom teritorijom i sa preko 140 naseljenih mesta.
D.Marinković
Glasali ste, šipčite!
Pešačite! 18. vek ste glasali!
Podmazujte bicikl ,
Upošljenici škola neće biti privilegovani nego će novac koji im se isplaćuje na ime troškova prevoza sada biti kompletno u kasi kanisa a oni će se snalaziti kako da stignu na posao. Da sve nije unapred dogovoreno nebi kanisovi autobusi već neko vreme bili parkirani u Italiji i čekaju da budu doveženi nakon potpisivanja ugovora.
Zakon nedvosmisleno kaze da ce se uposlenicima nadoknadjivati troskovi dolaska i odlaska sa posao. Najniza tarifa je precizirana, za ovakav slucaj. Zakon ne prepoznaje kategoriju kada organizovan prevoz nije organizovan. Niti sme uplata tada da ide Kanisu, nezakonito je. Kao sto uposlenima ne sme biti zakinuta uplata na njihov privatan racun kada sami organizuju prevoz. Potrebno je da podnesu zahtev ustanovi gde primaju zaradu najkasnije 5 dana nakon isteka meseca za koji potrazuju naknadu. Pozeljno je da priloze racun, moze sa neke benzinske pumpe sa datumom u okviru meseca za koji traze naknadu. Taj racun ne sme imati nizi iznos od zakonski predvidjene naknade. Moze biti visi ali se tada isplacuje samo propisana suma za tu zonu.
A ako se plasite, tresete, nemate petlju, podrzavate nesposobne cinovnike koji su zaboravili kad istice tender, onda trpite. Kabinet je bio obavesten ali planirana nabavka ce uci u 2024.za sta im je potrebna odluka konstituisane skupstine a ona se nece kobstituisati do marta meseca jer Beogradski sef diriguje s kim ce ici u koaliciju. Trpecete sve do aprila.
Pa ne pusta kišu taj vlasnik Kanisa.
Jel on stvarno vlasnik svih onih lepih autobusa?
Kruže neke priče da i „kelner iz Bosne „ima svoj udeo u kompaniji Kanis.