„Frenki“ oborio tender za linije gradskog i prigradskog prevoza za narednih 20 godina, koji je najpre poveren „Kanisu“

Foto: Kanis DOO

“Kanis” DOO ipak još uvek neće biti novi partner u gradskom i prigradskom saobraćaju grada jer je raspisani tender dana oboren u čak osam stavki po žalbi autoprevoznika “Frenki”, saznaje Rešetka.

.

Kako nam je objašn jeno, za ovaj postupak će biti raspisan potpuno novi tender, a ugovor se novim gradskim prevoznikom biće zaključen na 20 godina, uz veliki broj povlašćenih kategorija putnika koje neće plaćati gradski i prigradski prevoz.

Podsetimo, rebalansom budžeta grada Leskovca iz novembra, odlučeno je da se obezbedi besplatan gradski i prigradski prevoz za određene kategorije, a ova usluga je podržana sa 200 miliona dinara.

Kako je rečeno tada, pravo na besplatan prevoz imaće osobe sa invaliditetom, osobe sa posebnim potrebama, njihovi pratioci, upošljenici osnovnih i srednjih škola, deca do srednjoškolskog uzrasta, penzioneri sa primanjima do 35 hiljada dinara, socijalno ugrožene kategorije prema spisku nadležnih organa, trudnice, studenti sa prosekom preko 9, srednjoškoci sa Vukovom diplomom, roditelji sa tri i više deteta, deca bez roditelja i deca u hraniteljskim porodicama, ratni vetereni, dobrovoljni davaoci sa preko 50 davanja krvi, deca mlađa od 18 godina kojima je jedan roditelj preminuo, ali i druge kategorije po odluci Gradske uprave.

“Prevoznik će biti u obavezi da obavlja delatnost bez obzira da li određena linija finansijski isplatiljava. Ugovor sa prevoznikom o javno-privatnom partnerstvu, još nije potpisan jer se čeka odluka po uloženoj žalbi”, objasnio je tada predsednik Privremenog organa grada Leskovca Goran Cvetanović.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

7 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Au, pa kako to kad su tender radili stručnjaci iz gradske uprave. Tamo sve eksperti ne znaš ko je veći. Ali ruku na srce odlična vest kao uvertira za pad sa vlasti aktuelnog nam vlastodršca. Pao tender pali i oni.

Ugovor na 20 godina je cista korupcija i posao za tuzilastvo, posto u Leskovcu nemamo BIA…

Svi prevoznici u Leskovcu su poltroni sadasnje vlasti.Voze sendvicare od grada do grada.I na kraju nisu oni nikakvi prevoznici jer voze autobuse stare u proseku 15 godina,vozaci su im penzioneri ,lepo naplacuju usluge a kvalitet nula.Kupite nova vozila i izadjite na tender.

Frenki oborio tender hahaha, prevoznik koji pola prigradskih linija spaja sa gradskim linijama kako nebi koristio autobusku stanicu za prijem i otpremu, ujedno taji
prihod, porez, i štetu gradskoj autobuskoj stanici, a grad mu odobrio
linije koje je dužan da vrši u polasku i dolasku sa gradske autobuske stanice „GAS“ Leskovac.
Tako godinama, a puno je to i utaje i štete stanici nanešeno.

Naplata korišćenja autobuskih stanica za putnike i prevoznike je čista pljačka, koja nigde drugde u Evropi postoji. Svugde u Evropi je autobuska stanica javna infrastruktura isto koliko i ulica, park, trg, čije se održavanje naplaćuje iz budžeta. Izuzetno, kao javno-privatno partnerstvo postoje stanice-tržni centri, gde privatni partner prihoduje od tržnog centra. Javni interes je da ljudi manje koriste kola, više javni prevoz, a da javni prevoz bude fizički i ekonomski dostupan svim socijalnim kategorijama. Spajanje gradskih i prigradskih linija je za grad te veličine idealan model. Problemi su drugi, rok tendera na rok duži od eksploatacionog veka vozila, predaja monopola umesto da postoje bar dva prevoznika, nedostatak celovite reforme javnog prevoza sa integracijom sa železnicom…

Nema besplatnog prevoza niti bilo čega drugog. Sve se plaća. Taj besplatni prevoz treba da se plati iz budžeta grada, ne od para koje će da padnu s neba nego neko treba da ih zaradi pa da plati porez i onda ih političari dele. Kad narod shvati da političari sve plaćaju narodnim novcem, da žive na grbači naroda i da kradu narodni novac onda možemo da pričamo, do tad političari neka krckaju pokradeno i neka malo smanje krađu.

Jel…? A mi, narodni ljudi, mislili da politicari placaju iz svog kucnog budzeta. Sve, baš sve ljudi shvataju, i to što ti misliš da si poseban pa znaš tajnu, ali su očajni, bez nade, energije, malih radosti…