Kako je predviđeno, linija u “krugu dvojke” kretaće ispred “Žičke” u naselju Solidarnost u Leskovcu i završavaće na istom mestu.
Druga stranica biće kod Auto škole “Soko”, zatim kod dečjeg vrtića, onda “Idee”, gvožđare “Đura”, potom kod “Tri šešira”, pa stare glavne Pošte, Prekršajnog suda, na Trgu Marko Crni, zatim u Radničkom naselju kod Hemijske škole, pa benzinske pumpe, nekadašnjeg “Džinsija”, zatim Nisove benzinske pumpe, kod stare Duvanske, da bi autobus produžio do Tektilne škole i GAS-a, kružio do DITS-a, produžio do “Bibca”, potom “Rakića”, pa preko Benzinske pumpe “Zoljevo”ponovo došao na početnu stanicu.
Dužina cele ove trase je skoro 10 kilometara.
Reč je o spisku polazaka koji je dostavljen redakciji Rešetke, a koji je navodno odobren od strane Društva posebne namene “GPLE doo Leskovac”, tačnije konzorcijuma prevoznika koji su dobili posao prevoza na teritoriji grada u narednih 20 godina.
Prvi polazak nove gradske linije bi trebalo da bude u 5 sati i 30 minuta izjutra, i tako na svakih sat vremena, sa posleddnjom linijom u 21:30.
Kako stoji u napomeni, nedeljom i državnim praznicima saobraćaće samo linije u 5.30, 13:30 i 21:30.
Ovaj period važenja reda vožnje planiran je do kraja ove godine, a navodno je trebalo da počne da saobraća još 1. jula.
Međutim, iz gradske vlasti su, prilikom potpisivanja ugovora, najavili da prevoznici imaju „prelazni period od 6 meseci“ da organizuju linije, utvrde red vožnje, odštampaju karte, urede stajališta i nabave GPS uređaje.
U međuvremenu se krenulo sa podelom besplatnih i subvencionisanih karata, a građani još uvek ne znaju gde i kada autobusi prolaze, ni gde su tačno sva stajališta.
D.Marinković
Ovo je neko Frankenštajnovo čudovište od ranijih linija (osamdesetih) gradskog prevoza koji je obavljao ugašeni Jug(o)eksptes… Znači deca iz naselja Dubočica i dalje će na treninge i bazen ići biciklama po autostradi zvanoj Vlajkova, gde se ne zna ko pije, a ko plaća i koja je zamenila čuvenu obilaznicu za trke automobilima i motorima u večernjim i noćnim časovima.
Ne igrajte se bre više.
To je tako kada se nepismenima da vlast.
Ne rade oni ništa za narod njih samo interesuje da podele budžet između sebe.Nastavlja se čerupanje Srbije od ljudi koji ne zaslužuju da budu Srbi a kamo li vlastodršci u Srbiji.
Овај ред вожње је један од најбоља три реда вожње у Србији, који никада нису функционисали, па можда чак и најбољи.
P. S. И ми „метро“ за трку имамо!
A gde je polazak u 9,30?
Za sada mnogo nejasnoca u predlozenom planu reda voznje. Nelogicnost jedna koja mi je zapala za oko, polazak sa stanice u 15,05 i 16,05???? Zar nije moglo da se pomeri na 15,15h zbog radnika koji rade do 15h??? Da li je moguce da neko iz Hladnjace koji radi do 15,00h izadje iz firme i dodje do Zoljevo pumpe do 15,05h????
Inace predlog dobar da se aktivira gradski autobuski prevoz, mislio sam da ce se aktivirati linije sa kraja osamdesetih godina kako bi svi gradjani bili jednako zastupljeni. Ovako, mnoga velika naselja, poput Dubocice opet ostaju bez prevoza, Podrum naselje je odseceno od svih…..Ispada da ovaj prevoz vozi samo kroz centar. Kazem, meni nejasno ali ajde da vidimo kako ce to funkcionisati, treba dati sansu predlogu.
I ohridsko naselje odseceno od svega. Kao da smo gradjani drugog reda. Koji ludak je ovako nesto smislio, polovina grada nema nikakve koristi od ovog prevoza. Zar su svi tamo nepismeni
Treba da bude jedinstvena karta za sve gradske prevoznike a ne da se ide kod svekog posebno. Kako invalid na primer da ode u bobište doJugotransa.
Putnik koji od žičke kreće neće moći da dodje do robne kuće ili obrnuto, moraće zaobilaznim putem makar pola sata putovati do železničke stanice a onda pešaka do centra.. toliko para za jednu liniju..koliko vremena su do sada potrošili za tu jednu liniju a koliko će im tek trebati vremena za ostale koje naravno njima i nisu bitne pa možda prodjemo i bez njih…
Okologradska linija ma tako nam i treba.Poceli da voze od 1.jula i da naplacuju karte bez istaknutog cenovnika bez istaknutih linija bez povlastica.Ustvari imate povlastice koje niko nemoze da uzme.I sta jedino funkcionise naplacuju se karte.Kome moze da se prijavi ovaj javasluk?Gradske inspekcije nista odavno nerade.Opozicija da je pametna i da ih nemrzi pa da svako sedne u jedan autobus i sve zapise
Treba bar do Vidika da ide autobus pa da obuhvati i staru stocnu pijacu,a onda do Koste i preko Hisara. Sta sa tim ljudima??
A gde su stajalista za te autobuse i koliko to stajalista mi uopste imamo u gradu.Dovoljno je da pogledate stajaliste kod muzeja.Autobusi staju na mestu gde su parkirani automobili, umesto nadkrivenog stajalista visoko drvo,a umesto table sa redom voznje znak za parkiranje.
Živim u Podrum naselje a radim u ZT Vidik.Sebi ovde nisam našla red vožnje.Sem da dođem peške do Duvanske i siđem kod Tri šešira.