Nelojalna konkurencija predstavlja veliki problem za DCP Hemigal, ne samo u Srbiji već i na tržištima u susednim državama na kojima poslujemo, kazao je za Novu ekonomiju, Igor Denić, direktor ove leskovačke kompanije za razvoj, proizvodnju i distribuciju kozmetičkih proizvoda.
„Lojalna konkurencija je u redu i podstiče kompanije da unapređuju svoje poslovanje. Ali, nelojane konkurencije ima svuda u regionu, što stvara poremećaj na tržištu po pitanju odnosa cena i kvaliteta“, naveo je Denić.
U ovoj leskovačkoj kompaniji trenutno se proizvodi 200 kozmetičkih proizvoda (Fitogal, Fitodepil, Pavlogal…), od toga osam odsto pod privatnim robnim markama trgovinskih lanaca sa kojima su poslovni partneri.
„Godišnje tržištu isporučimo oko šest miliona proizvoda, pri čemu izvoz čini 30 odsto. Izvozimo na tržišta BiH, Crne Gore, Makedonije, Albanije. Trenutno pregovaramo sa jednom ruskom kompanijom, koja je ozbiljan igrač na tržištu“, kaže on.
Prema njegovoj oceni, ova poslovna godina je u skladu sa očekivanjima i poslovnim planovima.
„Imamo rast od osam odsto u odnosu na prošlu godinu, ako izuzmemo prodaju gelova za dezinfekciiju i alkohola u 2020. godini. Ove dve grupe proizvoda „nenormalno“ su se prodavale prošle godine, što je veliki iskorak u finansijskom smislu za našu kompaniju“, ističe Denić.
Koliko su uspeli sa svojim proizvodnim kapacitetima da odgovore na ogromnu potražnju gelova i alkohola za dezinfekciju?
„Bilo je prilično zahtevno organizovati njihovu proizvodnju i prodaju“, kaže Denić.