A kad ćete da smislite nešto novo?

Promocija „Roštiljijade“ ponovo je održana juče u Ambasadi Republike Srbije u Republici Bugarskoj, isto kao i prošle, povodom obeležavanja Dana državnosti Republike Srbije.

.

Na prijemu su, bukvalno identično kao i protekle godine, predstavnici Turističke organizacije promovisali su „Roštiljijadu“ i  autentičnu leskovačku kuhinju kroz degustaciju  jela sa roštilja koja su za ovu priliku pripremali studenti Visoke poslovne škole strukovnih studija iz Leskovca uz posluženje pića iz asortimana Destilerije „Porečje“ Vučje i Leskovačkog piva.

“U narednom periodu, Turistička organizacija grada Leskovca nastaviće sa aktivnostima usmerenim na promociju turističkih potencijala grada, a prva u nizu je Međunarodni sajam  turizma u Beogradu koji će se održati od 22. do 25. februara 2024. Godine”, navodi se u saopštenju iz TOL-a.

Ono što se prećutkuje je da će građani Leskovca njihova putešestvija po državi i svetu, i to samo za potrebe gostovanja Karnevalskih grupa, ove godine platiti 1,7 miliona dinara.

U planu je, prema podacima iz javne nabavke, da samo zbog raznih karnevala, naši predstavnici pređu čak 18.360 kilometara.

A gde je sve planirano da se putuje, pogledajte ispod:

Ovaj posao dobila je vlasotinačka firma “Dule.Tac Bus” d.o.o.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

4 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Pa možda sad novopostavljenja direktorka smisli nešto novo!

Pored ovih prikazanih „potrebnih usluga“ postoje i druge usluge ali se prikazuju drugačije.

Kako će se meriti uspešnost potrošenih naših para?
Da znamo da li raditi to isto i drugi put ili je samo cilj potrošiti i/ili ukrasti.

Poštovani uredništvo,
fali deo naslova. „i zašto nikad“!