I to smo dočekali: Iz leskovačke Elektrodistribucije objašnjavaju zašto se ne javljaju na telefone

Nakon našeg jučerašnjeg teksta da je deo Leskova nenajvljeno ostao bez struje, a da u Elektrodistribuciji ne odgovaraju na pozive građana i novinara, što se ne dešava prvi put već veoma često, iz ovog preduzeća je u našu redakciju jutros stiglo saopštenje u kome se objašnjava da je dežurni dispečer zapravo bio na direktnoj liniji sa tehničkim ekipama na terenu, te da nije imao vremana za ostale pozive.

S obzirom da je ovo prvi put da iz ovog preduzeća odgovaraju na veoma česte prozivnke i građana i novinara, odlučili smo da ga prenesemo u celosti:

“Dana 25.06.2022. godine oko 17 časova teritoriju grada Leskovca i opština Bojnik i Medveđa zahvatilo je nevreme praćeno kišom i atmosferskim pražnjenjem. Zbog toga je jedan broj korisnika distributivnog sistema na ovom području ostao bez napajanja električnom energijom. U takvoj situaciji, dežurni dispečer Ogranka Elektrodistribucije Leskovac vršio je lokalizaciju mesta kvarova uz asistenciju tehničkih ekipa na terenu. Tokom ovih poslova, dispečer je u direktnoj telefonskoj komunikaciji sa ekipama pri čemu, putem sistema daljinskog upravljanja, vrši izdvajanje dela distributivnog sistema koji je u kvaru. Za to vreme, uzimajući u obzir da Ogranak Elektrodistribucije Leskovac poseduje digitalnu telefonsku centralu koja može da primi veći broj poziva, korisnici koji upućuju telefonske pozive imaju signalizaciju da telefon dispečerskog centra zvoni i da se niko ne javlja. Realno stanje je da je dispečer u tom trenutku na drugoj telefonskoj liniji.

U konkretnom slučaju, u naselju Hisar u Leskovcu došlo je do kvara na kućnom priključku jednog korisnika distributivnog sistema. Dežurna ekipa je odmah izašla na lice mesta i utvrdila kvar. Da bi kvar mogao biti rešen i da bi se mogli izvoditi radovi, moralo se pristupiti isključenju izvoda niskog napona iz trafo stanice TS 10/0,4 kV. Ovakvi prekidi ne mogu biti najavljeni jer nisu planirani niti se najavljuju, a moraju se desiti kako bi se svim korisnicima obezbedilo uredno snabdevanje električnom energijom.

Znači, u ovom slučaju nije došlo do prekida u napajanju dela naselja Hisar, već jednog korisnika zbog čega je nakratko morala biti isključena niskonaponska mreža u njegovoj ulici kako bi se kvar otklonio.

Takođe, molimo medije da prilikom objavljivanja informacija o prekidima u snabdevanju električnom energijom imaju razumevanja i budu malo strpljiviji, kako bi Ogranak Elektrodistribucije Leskovac mogao da se posveti rešavanju kvara, a da zatim medijima pruži potpune informacije o prekidu snabdevanja, sve u cilju tačnog informisanja javnosti”, zaključuje se u sapštenju.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

2 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Ahaha on taman dodje do telefon, a on prestane da zvoni. Ccccc oni verovatno misle da smo mi debili!

Direktore Docicu svaka cast! Tako treba!!!