Nikada više interesovanja za proizvode “Moravke“, nego na „Anugi 2025“, najvećoj sajamskoj manifestaciji u oblasti prehrambene industrije, u nemačkom Kelnu. Bogatim asortimanom posebna pažnja je skrenuta poslovnim partnerima iz SAD-a, što će, veruje generalni direktor Danilo Stojanović, rezultirati i skorim potpisivanjem ugovora
Srpski privrednici su se predstavili na dva objedinjena nacionalna štanda, u halama namenjenim gotovim i smrznutim proizvodima.
Među 42 kompanije koje teže izlasku ili što boljem pozicioniranju na zahtevnom i visoko konkurentnom svetskom tržištu, a prestižan Sajam u Kelnu je značajan korak ka tom cilju, bila je i leskovačka „Moravka“:
“ Moravka“ se predstavila sa celokupnim svojim asortimanom, na čini mi se, nikad posećenijem Sajmu. Možda imam takav utisak jer je za naše proizvode interesovanje pokazalo mnogo kupaca, posebno sa Bliskog istoka i iz Sjedinjenih Američkih Država. U njihovom fokusu su posebno bile napolitanke i naše paste (nudle) u čaši. Nismo prvi put u Kelnu, ali ovo predstavljanje smatramo najuspešnijim do sada. Nadamo se da će ozbiljni poslovni razgovori, uskoro rezultirati vrednim ugovorima. Koristim priliku da se zahvalim Privrednoj komori Srbije, na čiji smo poziv i otišli za Nemačku“, kaže za Rešetku, Stojanović.
„Moravka“, koja je, od pre par dana, bogatija za novu liniju u konditorskom pogonu, svoje proizvode izvozi u bivše jugoslovenske republike, Švajcarsku, Švedsku, Rumuniju, Bugarsku, Austriju, Sjedinjene Američke Države, a novi aranžmani mogli bi da je odvedu i na Bliski istok.
„Anuga“ se organizuje svake druge godine i predstavlja centralni događaj za sve aktere globalne prehrambene industrije. Obuhvata deset tematskih celina, od kojih je svaka posvećena određenoj kategoriji proizvoda, od gotovih, preko mleka i mlečnih proizvoda, smrznute hrane, mesa i mesnih prerađevina, do organskih proizvoda, alkoholnih i bezalkoholnih pića, pekarskih proizvoda, toplih napitaka i alternativne hrane.
S. Stojiljković
Moravka proizvodi su katastrofa. Da su dobri ne bi pili Grand kafu nego Kafe kaficu.
Ja te proizvode nikad ne kupujem.