“Brzo i efikasno” nestajanje struje na po nekoliko minuta se nastavlja u Leskovcu

Leskovčani koji žive u podnožju Hisara tvrde da je jutros od 6 časova i 20 minuta “počela repriza” ponovnog nestajanja struje na po nekoliko sekundi ili minuta u ulicama Devet Jugovića i Stanoja Glavaša.

Leskovčanin Živko Jovanović kaže da je već u 7:10 bio u prostorijama Elektrodistribucije sa ciljem da dobije odgovore na pitanja koji je razlog čestog nestajanja struje, a njegovo pismo prosleđeno pre par minuta našoj redakciji prenosimo u celosti:

“Od lica koja verovatno rade u obezbeđenju dobio sam predlog da u Vlajkovoj tražim lica koja rade na održavanju ili napišem prijavu direktoru pa će on da je razmatra, a na pitanje šta da radim do tada sa tehnikom ako se pokvari, samo su slegli ramenima. Na pitanje da pozovu direktora ili da pitaju sekretaricu za ime nadležnog, rekli su da direktora ne smeju da zovu, a sekretarica nije tu. Žalosno. U 07.20 časova od dispečera koji se je javio na broj 016230200, po prijavi problema dobio sam predlog da obezbedim sebi pretvarač napona pošto je zima i ima pojave opterećenja sistema. Ovakve izjave meni lično ukazuju na to da se lica koja su u direktnom kontaktu sa građanima (obezbeđenje i dispečeri) nesvesni posledica po domaćinstvima i nestručni da daju rešenja”, piše ovaj Leskovčanin.

Podsetimo, Leskovčanima koji žive u podnožju Hisara tokom srede celog dana je nestajala i dolazila struja prilikom radova na otklanjanju kvarova.

U Elektrodistribuciji tvrde da to od toga nije postajala objektivna opasnost za kvarove na električnim kućnim uređajima, ma koliko se potrošači toga plašili.

Ukoliko do toga dođe, kako objašnjavaju, postoji mogućnost žalbe, pa i pokretanja sudskog postupka protiv ovog preduzeća.

“Svaki uređaj treba da ima adekvatnu zaštitu. Postoje određeni osigurači, zavisno od tipa uređaja, koji bi u takvim situacijama tih prelaznih režima mogli da pregorevaju i da tako zaštite ceo uređaj. Ali svaki prekid, odnosno prorada zaštite u našoj trafo stanici, kada je u pitanju kvar, prema uredbi se ne tretira kao prekid u napajanju korisnika. Ukoliko zaista dođe do nekih kvarova, ljudi imaju apsolutno pravo da napišu dopis Elektrodistribuciji, postoji komisija koja praktično sve te zahteve prihvata i zavisno od činjeničnog stanja odgovara na njih i onda se u određenim situacijama šteta i nadoknađuje. Krajnja instanca je sud”, objašnjava za Rešetku PR leskovačke Elektrodistribucije Nenad Stojanović.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

2 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

To uopšte nije dobro za tehniku(TV, Frižideri, kompjuteri…) Ako strada neki uređaj lepo i kulturno jedna tužba. Pa zar mislite da u zapadnim zemljama smeju tako da pale gase struju?

Vi se zalite a mi cemo da odlucimo da li je nasa krivica!? Ladno Trotter Independent Traders vode nasu zemlju.