Učenik drugog razreda gimnazije „9. maj“ u Nišu, kome je pretilo isključenje jer je istukao školskog druga, ispisao se iz ove obrazovne ustanove pre pokretanja disciplinskog postupka.
Direktor gimnazije Nenad Disić kazao je za Telegraf da njihova škola ništa „ne gura pod tepih“ te da su odmah pristupili protokolu predviđenom za ovakve situacije.
„Procenili smo da se radi o trećem nivou nasilja što znači pokretanje disciplinskog postupka protiv učenika koji je mogao da se završi ukorom direktora ili ukorom nastavničkog veća sa ili bez isključenja iz škole. S obzirom na način na koji je izvršen napad na našeg učenika, bilo je za očekivati da usledi isključenje iz škole. Međutim, njegova majka je 30. novembra podnela zahtev da on bude ispisan, a dan kasnije to je i učinjeno. Disciplinski postupak je trebalo da bude pokrenut 2. decembra ali kako taj dečko više nije bio učenik naše škole, održali smo samo sednicu tima za bezbednost đaka kako bi se pružila podrška dečaku koji je preživeo nasilje ali i njegovim drugovima iz odeljenja koji su sve to gledali“, rekao je Disić.
Ističe da mu je žao što se ovo uopšte dogodilo naročito jer je taj učenik već bio pod pojačanim vaspitnim radom te da je sve ukazivalo da je ta mera dala rezultat.
„Ne ponosimo se time što bismo ga verovatno izbacili iz škole jer i njemu treba neka podrška ali je već prošle godine ispoljavao ponašanje koje je zahtevalo vaspitni nadzor. Ove godine je do tog incidenta sve bilo u redu, zaista ne znamo šta se to desilo“, izjavio je direktor gimnazije.
Povezano:
Incident se dogodio 29. novembra tokom trajanja školskog odmora kada je učenik II4 odeljenja upao u učionicu 24 gde se nalazilo odeljenje II3 i zadao drugom đaku više udaraca u glavu i telo. Povod nasilničkog ispada, prema nezvaničnim saznanjima, bila je njihova školska drugarica prema kojoj su obojica iskazivali simpatiju.
Napadnuti šesnaestogodišnjak na sreću je zadobio samo lakše povrede. O incidentu je obaveštena policija koja je sačinila izveštaj i prosledila ga Višem javnom tužilaštvu koje će odlučiti da li ima osnova za njihovo postupanje.