Instagram i Facebook najviše korisničkih podataka dele sa nezavisnim kompanijama

Foto: Pixabay.com

U istraživanju kompanije pCloud, koja se bavi skladištenjem podataka “u oblaku”, Instagram je najinvazivnija aplikacija koju korisnici svakodnevno koriste.

.

Ta Facebookova aplikacija, prema istraživanju, deli čak 79 odsto ličnih podataka korisnika sa drugim kompanijama, uključujući informacije o kupovinama, lične podatake i istoriju pregledanja.

Takođe koristi 86 odsto podataka kako bi korisnicima prikazivao relevantne oglase u ime drugih i prodao više proizvoda sa Instagrama ili iz Facebook grupa.

Po invazivnosti, prema tom izveštaju, Facebook je na drugom mestu, dok aplikacije Signal, Clubhouse i Netflix ne dele te podatke sa trećim licima ili ih uopšte ne koriste za marketing.

Kompanija pCloud je objedinila podatke na osnovu nove politike privatnosti u Apple App Store-u, a njihova najnovija istraživanja sugerišu da Instagram i Facebook najveći deo korisničkih podataka dele sa nezavisnim kompanijama i masovno ih koriste za svoje marketinške aktivnosti.

“Nije ni čudo što na vašem fidu ima toliko promovisanog sadržaja. Sa više od milijardu aktivnih korisnika mesečno, zabrinjavajuće je da je Instagram središte za deljenje tako velike količine podataka korisnika koji sa tim nisu upoznati”, piše u objavi na blogu kompanije.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare