Leskovačka “Nevena“ najavljuje nove investicije u proizvodne pogone i edukaciju zaposlenih

Ako je suditi po najavama rukovostva fabrike, koja od pre nekoliko godina posluje u okviru beogradske RIM grupacije, “Nevena“ je, čini se, iako kadrovski desetkovana“ i poprilično devastirana neuspešnim privatizacijama, ipak izašla iz najtežeg perioda u svojoj sedam decenija dugoj istoriji.

U ovoj godini, planirana su značajna ulaganja u proizvodne pogone i edukaciju zaposlenih, kako bi još više unapredila kvalitet proizvoda i odgovorila zahtevima domaćeg i stranog tržišta.

Direktor prodaje RIM grupacije, Bogoljub Vilotić, najavljuje da bi jedna od prvih investicija trebalo da bude modernizovana oprema za kućnu hemiju. U naredne dve godine, planira se i pokretanje proizvodnje bebi pelena.

„Kvalitet, tradicija i poverenje, ključne su reči koje se vezuju za ‘Nevenine’ proizvode sa dobro poznatim logom cveta. Danas se mogu naći na policama svih velikih trgovinskih lanaca u Srbiji, drogerija i bolje snabdevenih apoteka. Prisutni smo u bivšim jugoslovenskim republikama- Crnoj Gori, BiH, Severnoj Makedoniji, a zbog značajnih upita iz inostranstva, razmatramo proširenje na sve ostale ex-Yu prostore, ali i neke zemlje Evrope, posebno one sa brojnom srpskom dijasporom“, navodi Vilotić.

Da potreba za kvalitetnim kozmetičkim proizvodima postoji, rukovodstvo se uverilo na značajnim sajamskim manifestacijama, od kojih se izdvaja “Arab Helath“, sajam farmaceutske industrije u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, gde je “Nevena“ nedavno predstavila svoje proizvode.

Najveći aduti fabrike su kozmetički proizvodi i sredstva za održavanje higijene i nege lica, tela i kose, kao što su kolekcije “Nevena bejbi“, “Ego deo“, “Pazl’ i “Freš step“. Iza svih stoji kvalitet, dostupnost i potpuna bezbednost za korisnike.

Danas u “Neveni“ radi 60 ljudi, a za jedan deo njih, posao u ovoj fabrici postao je porodična tradicija. U svim pogonima, podeljenim u celine, koristi se najsavremenija oprema.

„Raspolažemo kapacitetima za proizvodnju vlažnih maramica, čvrstih i tečnih sapuna, pasti za zube, krema, losiona, mleka, ulja, šampona, gelova, kupki, alkoholnih rastvora, stikova za kožu, inhalatora za nos, dekorativne kozmetike, kao što su ruževi za usne i puderi. U posebnim pogonima proizvodimo sredstva za održavanje higijene u domaćinstvu. Ne planiramo ovde da stanemo, već želimo da osvajamo nova tržišta, usvajamo najsavremenije tehnologije i inoviramo proizvodnju“, dodaje Vilotić.

Spoj tradicionalnog i modernog- to je recept za uspeh, zaključuje direktor prodaje RIM grupacije.

S.Stojiljković

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Kd se bre na mrtvaka ,digao,? Oprostite sto moram ovako da se izrazim.