Svaka kritika vlasti na Leskovačkoj onlajn pijaci se briše i blokira, a građani obeshrabuju i dodatno zastrašuju

Leskovačka onlajn pijaca, grupa sa na desetine hiljada pratilaca, formirana još u vreme pandemije korona virusa, postala je svojevrsno “zbirište” građana Leskovca preko društvenih mreža na kojem su građani osetili slobodu da, pored postavljanja oglasa, mogu i da se ispovedaju, ali ubrzo su shvatili da se sloboda izneta tamo zapravo veoma skupo plaća.

.

Povezano:

1. Još uvek nikome nije jasno po kom osnovu je ova Fejsbuk grupa nagrađena i Okrobarskom nagradom grada Leskovca 20201. godine, što je dodatno degradiralo njeno značenje

Naime, svaka kritika lokalne ili republičke vlasti, koju preko ove stranice građani iznesu javno, ona bude obrisana, a taj član grupe blokiran, a u poslednje vreme, poput režimskih medija, na ovoj stranici su administrator počeli da brišu i objave koje ukazuju na ozbiljne anomalije u društvu.

“Nakon vaših tekstova o ponašanju zdravstvenih radnika, pre svega u Službi hitne pomoći, na toj stranici su počeli da se nižu ispovesti Leskovčana koji su od njih preživlljavali svojevrsnu torturu, ali svi su bili obrisani. Poslednji slučaj je sa ljudima  koji su doživeli policijsku torturu u Vlasotincu za vikend. Sve objave o tome su obrisane”, navode Leskovčani koji redovno prate ovu stranicu.

Za urednika portala Rešetka Dragana Marinkovića, cenzura ovog tipa je još strašnija od onoga što u Srbiji rade režimski mediji.

“Jer građani takve stranice svojataju kao nešto što je njihovo, kao poslednje utočište gde mogu da sa komšijama i poznanicima podele ono što ih tišti, pa čak i da upozore na različite negativne pojave u društvu, pošto su poverenje u medije, ovakvi kakvi su, odavno izgubili. Običan čovek često ne shvata da iza takvih stranica takođe neko stoji i da ih uređuje iz ove ili one lične koristi. A posledice toga mogu da budu katastrofalne, poput ove poslednje koaj se dogodila za vikend. Ljudi sun am se javljali da su pretučeni od strane policije u diskoteci. Pisali su i tamo. Mi smo ih savetovali da sve to prijave nadležnima u policiji, ali kada su objave obrisane od strane administratora sa Leskovačke onlajn  pijace, žrtve su se povukle. A bez njihovih svedočenja, o tome ne mogu ni da izveštavaju ni mediji. To onda dodatno obeshrabruje i zastrašuje građane”, komentariše Marinković.

Inače, administrator ove stranice su bliski lokalnim vlastima, pa čak i članovi Srpske napredne stranke.

“I kao takvi, naravno da ne dozvoljavaju građanima da ostavljaju negativne objave na njihovoj stranici. Ali im ništa ne smeta da orkestrirano napadaju i targetiraju nezavisne novinare koji kritikuju ovu vlast. Građani bi trebalo da shvate da u ovom trulom sistemu ipak ima medija koji rade isključivo u njihovom inetresu i da mogu da im se obrate, a da će biti zaštićeni. A Leskovačka ili svaka druga onlajn pijaca neka im služi onome čemu je zapravo i namenjena – za prodaju polovnih gaća i čarapa”, zaključuje Marinković.

M.Šoškić

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.