U saradnji sa Ambasadom Republike Srbije u Sofiji, Turistička organizacija grada Leskovca, sinoć je priredila promociju „Roštljijade“ i degustaciju leskovačkog roštilja. Svečani prijem je povodom obeležavanja Dana državnosti Republike Srbije organizovan za saradnike i prijatelje Ambasade.
Kako navode iz Turističke organizacije Leskovac, u prostorijama Ambasade Srbije u Sofiji okupilo se preko 400 predstavnika bugarskih državnih institucija i lokalnih samouprava, diplomatskog kora, turističke privrede i novinara.
Gostima su posluženi specijaliteti sa roštilja koje su pripremali studenti Visoke poslovne škole strukovnih studija u Leskovcu sa smera Gastronomija, kao i “Leskovačko pivo” i rakije iz asortimana destilerije „Trivulesk“.
Promociji grada Leskovca i „Roštiljijade“ prisustvovali su i Nj.E. Željko Jović, ambasador Republike Srbije u Sofiji, koji se i obratio prisutnima, kao i vojni ataše potpukovnik Željko Simić. Na početku prijema, prisutnima se obratila potpredsednica Republike Bugarske Ilijana Jotova, a zvanice je oduševilo prisustvo i šansonjera internacionalne slave Lea Martina koji živi u Sofiji.
Ovo dešavanje predstavljalo je deo promotivnih aktivnosti Turističke organizacije grada Leskovca koja učestvuje na Međunarodnom sajmu turizma “Holiday & Spa Expo ” u okviru štanda Nacionalne turističke organizacije, a koji se od 15. do 17. februara održava u Inter Ekspo centru u Sofiji.
“Ovo je inzvaredna prilika da se građani Bugarske i posetioci sajma upoznaju sa kulturno-istorijskim znamenitostima Leskovca, prirodnim potencijalima i brojnim manifestacijama koje se organizuju u našem gradu. Tokom trajanja sajma biće distribuiran raznovrsni promotivni materijal o našem gradu štampan na engleskom i bugarskom jeziku, a ova značajna turistička smotra bila je i prilika da se organizuju brojni sastanci i uspostave novi kontakti sa izlagačima”, ističe direktor TOL-a Nebojša Kocić.
Nakon Sofije, predstavnike Turističke organizacije grada Leskovca očekuje najveći Sajam turizma u regionu – Međunarodni Sajam turizma u Beogradu koji će se održati od 23. do 26. februara.
Velika sramota. Za meštane Draškovca nema ćevapa i pljeskavica. Ali zato se zbog velikih deviznih dnevnica vrši kontinuirana promocija u zemljama u okruženju. Em se super najedu gratis, em smeštaj po hotelima plaća grad i još uz to devizne dnevnice. Em ih plata netaknuta koja je preko 100.000 dinara čeka u TOLu. A za građane ko uopšte mari? Ali takav javašluk i rasipničko trošenje narodnih para je neko odobrio!
Bugari su masovno gosti tokom dana rostiljijade i ostave mnogo vise novca nego sto se potrosi na promociju. Ono sto TOL mora da uradi to je obracun uz pomoc gradske uprave za finansije. Dajte im finansijskog konsultanta koji ce obracunati troskove i prihode od Rostiljijade u 2023. TOL moze da jednokratno angazuje finans.strucnjaka da im tokom manifestacije obracuna dobiti. Na jednu stranu sve sto TOL i grad plate kao logistiku od struje, vode, tezgi, pevacica, angazovanja ljudi pa do prihodovanja od hrane, pica, zakupa tezgi, prodaje suvenira. Poradite vise na suvenirima. Imate slike sa prethodnih pa stampajte razglednice da se turisti jave svojima iz prestonice rostilja Leskovca. Uradite magnete, to ceo svet praktikuje, brendirajte majice sa znakom Rostiljijade. Ne cekajte. 12 i 5 je! Bolja organizacija je potrebna. Morate da rastete. Obavezno dajte stampani vodic svakom ko udje u grad, da vidi sta sve moze da poseti. Imate turisticke vodice u muzeju da ih odvedu u Vucje, Caricin grad. Dva autobusa oblepite znakom Rostiljijade i organizujte 3 polaska dnevno u jednom pravcu. O tome obavestite goste u tom programu koji cete im dati cim udju, da planiraju. Sponzori mogu da vam budu ugostitelji i hosteli za te brosure. Sto ja ovo pisem ovde? Prelenji su navodno zaposleni u TOL-u, samo nekolicina se angazuje, presujetni su direktori da to priznaju i traze pomoc, nezainteresovani i neobavesten je kabinet kako treba ovaj posao ozbiljno da se radi. Time se niko u kabinetu nikad nije bavio. A treba da uvezuju svaki dogadjaj sa narednim, da posalju poruku gostima da ih vrate i na LIFFE, Joakim Vujic, plivacka i druga takmicenja, sad ce i stadion. Pokrenite se. Srednjevekovno angazovanje je prevazidjeno i nedovoljno odgovorno prema gradjanima koji zele da se uvere da ima zarade i koliko tacno ona iznosi.
Bez organizacionog odbora sacinjenog od najodgovornijih ljudi iz cel8g grada, ne mozete ovo obaviti. Njihov zadatak ce biti da sve lepo osmisle i krenu u realuzaciju od informatora, do privere smestajnih kapaciteta i angazovanja privatnog smestaja preko turist.agencija. Pokrenite se
Pozdrav
Ma šta ti napriča? A šta će da rade 35-50 zaposlenih u TOLu? Da se angažuje kabinet, da se angažuju dodatni stručnjaci i da sve osmisle a ovi da stavljaju plate i preko plate u džep? E ovako. Ja imam bolji predlog. Postojanje TOL po zakonu nije obavezno. Znači ukinuti TOL a njihove poslove preraspodeliti na 500 zaposlenih u Gradsu upravu jer pola od njih ni olovku ne hvataju u ruke. Time bi se oni što primaju plate a ne rade uposlili i napravila ogromna ušteda ovih koji u TOL služe samo za šetne i fotografisanje. Takođe zabraniti akontacije, doručkove, ručkove i svečane večere zaposlenima u TOLu kad putuju, vožnju taksijem, rebarca u kajmaku, sladolede, kapućina i spa tretmane. Neka gospoda sve to plaćaju od plate pa neka onda naručuju do mile volje. Dosta ih je grad finansirao za nerad i provod. A kabinet treba da se angažuje al u proveru poslovanja TOLa i njihovih štancovanih računa. I naravno u njihovom gašenju. I tebi pozdrav.
Savetniče/ce, ne trebaju da RASTU, trebaju da NESTANU! Svi oni, u jkompletu, trebaju da dobiju komandu: na tržište rada, trčećim korakom – MRŠ! Privatna agencija koja bi na raspisanom tenderu dobila posao organizovanja roštiljijade, karnevala i još par izvikanih manifestacija, koštala bi, SVE NAS, verovatno STOTINU, ako ne i vi[e puta manje od ovih skinutih sa koca i konopca.
Nakon porasta broja turista, u susret opravdanosti skupo placenih pevaca, ocek8vano je organizacija preradla kapacitete jednog rukovodstva jedne institucije. Zar muzicke svecanosti LEDAMUS mogu da imaju organizacioni odbor u kojem je svojevremeno nila dr Mira Ivanovic i mnogi predstavnici gradsk8h ustanova kulture. Ovo je masovniji dogadjaj. Sanja Conic, ima neke doprinose, alu je neiakoriscena pre i nakon toga. Na celo takvog odbora ona moze biti, a zamenici svi direktori koji inace daju logistiku u transportu, npr.vodovod, koji je obnovio vozni park, pa da prenosi rekvizite kod postavke man8festacija. Zatim direktor jedne televizije, jednog portala, muzicke skole, pozorista, strip aitori takodje jesu od pomoci, muzej svakako jer on ce promovisati turisticke destinacije okruga, neki pomocnik iz sporta
Svi oni ce punim kapacitetom da spremno docekaju turiste, pokazu im sve i obaveste i o ostalim znacajnim dogadjajima tokom godine u Le. Obavezno zamenik predsednika da bude jedan ko pravi i prati finansijsku konstrukciju, pa da napokon obavestimo javnost, kabinet i skupstinu koliko je Rostiljijada porasla. Na ulaz u grad brojati turiste. Da ih ne bude vise no stanovnika Srbije i Bugarske ukupno.
Sto je lepo zamirisao rostilj u Sofiji svi koji su bili u ambasadi nisu mogli odoleti Leskovackim cevapima. Od toliko prijatnog mirisa rostilja morali su da ukljuce i fotokataliticki preciscivac vazduha da malo osveze prostoriju, jer je tolika bila navalica na ovaj predivan miris rostilja.
Posto jure ulicne prodavce, Kinezi izdaju racune, hoce li sivu rostilj zonu prevesti u zakonsku, ds dobijamo fiskalne racune? Tada znamo da ce Rostiljijada biti dobra i za punjenje budzeta gradjana. Kad svi plate porez. Zato sto ovo vise NE SME BITI VASAR.