Kako nezvanično saznajemo, novi partner u gradskom i prigradskom saobraćaju grada Leskovca je “Kanis” DOO, a ugovor se sa njima zaključuje na 20 godina uz veliki broj povlašćenih kategorija putnika koje neće plaćati gradski i prigradski prevoz.
Kako navodi naš izvor iz Odeljenja za komunalno-stambene poslove, saobraćaj i infrastrukturu grada Leskovca, ”Kanis” preuzima kompletan prevoz putnika na teritoriji grada Leskovca.
Prema informacija koje smo dobili, ova firma je dala najbolju ponudu za obavljanje ove komunalne delatnosti, a pored njih se na konkurs prijavio i autoprevoznik “Frenki”.
“Uskoro će grad Leskovac imati ozbiljnog prevoznika na ulicama”, tvrdi naš izvor.
U lokalnoj samoupravi danas nisu odgovarali na naše pozive, te nismo uspeli da dobijemo potvrdu te informacije.
“Tačno je da smo se prijavili na konkurs, a Komisija, koliko znamo, tek treba da donese odluku o tome”, rečeno je Rešetki u kompaniji “Frenki”.
Inače, grad Leskovac je 3. avgusta raspisao Javni poziv za učestvovanje u postupku dodele Koncesije za obavljanje komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju.
“Rok trajanja koncesije je 20 godina računajući od trenutka zaključenja ugovora”, piše u javnom pozivu koji je objavljen na zvaničnom gradskom sajtu.
U njemu se navodi i to da će se koncesiona naknada plaćati od strane koncedenta koncesionaru u vrednosti koja će se godišnje utvrđivati i to na osnovu broja lica koja potpadaju pod povlašćenu kategoriju na dan otpočinjanja pružanja usluga, kao i na svakih 12 meseci od dana otpočinjanja pružanja usluga, ali i važećih cene karata na dan otpočinjenja usluga, kao i na svakih 12 meseci od dana otpočinjanja pružanja usluga.
U pozivu se navodi da predračunska vrednost koncesione naknade za prvih godinu dana ugovora iznosi 200 miliona dinara.
Koju je ponudu dao “Kanis” još uvek nije poznato.
U svakom slučaju, ovu odluku će morati da potvrdi Gradsko veće, a zatim i odbornici u Skupštini grada.
Leskovčani koji koriste prigradske autobuske linije poslednjih godina žalili su se na konstantno povećanje cena karata i van dozvola lokalne samouprave, kao i na nenajavljeno ukidaanje pojedinih linija.
U martu ove godine, kada je odobreno poslednje povećanje cena prevoznicima koji još uvek vrše ove usluge, gradonačelnik Goran Cvetanović je izneo niz primedbi na njihov rad.
„“U julu prošle godine ste imali povećanje od 30 posto. Sada smo vam odobrili još dodatnih 19,6 posto. Kada dodate ovo novo povećanje, to nije prost zbir brojeva, već vam je odobreno povećanje u veoma kratkom vremenskom roku od preko 50 posto. Pa bih vas zamolio najljubaznije da mi se u narednih godinu dana ne javite ni na ulici kada se sretnemo, a kamo li da tražite nove zahteve. Ali vas isto molim da tamo gde imate obaveze, a ne vršite poverenu uslugu, da to uradite”, poručio im je tada on.
Godinama unazad ovaj posao bio je poveren „Frenkiju“, Jugotransu“ i „Mitić“ prevozu na različitim lokacijama.
Isti su se žalili kako su im pojedine poverene linije u potpunosti neisplative.
D.Marinković
Kanis nije mogao sam u ovu priču nema šanse, prosto nema autobuse za ovaj posao on ima samo dugolinska vozila, zna se odlično ko stoji iza cele priče, Kanis je tu samo dvorska budala. Celu priču pokriva Prokupačka firma iza koje stoji bata.
Boze ljudi,ko ce to bolje raditi od njega.Svaka cast,ziv bio samo nastavi ulepsaj grad.
Ma kakav bre Kanis, on je obična marioneta koga samo interesuju mlade nastavnice iz OŠ Kosta Stamenkovic a sto se tice prevoza tu se zna ko stoji iza ovog konkursa, samo me interesuje kako je on mogao da konkurise kada nema vozlia za gradski prevoz. Sigurno tako sto je DRUG ČLAN!!!
Sramota je da u 21. veku kod nas autobusi saobraćaju na sat vremena. Vidi li neko kako je u ostalim gradovima?! Kanis neće promeniti ništa, bili su broj 1 u međugradskom saobraćaju, a sada su zamenili lošu tradiciju Simplona. Poradite malo, u stvari malo više na češćim linijama autobusa, ko god preuzeo gradske i prigradske linije. Poradite i na cenama. Sramotna je visina cene za linije na sat vremena, a da ne pričam za one kojih ima 4 puta dnevno, budu ovako visoke.
Kazem ja da smo golemo selo,kad nemamo gradski prevoz,vec se sve zavrsava kolima ili taksijem
Sve je to lepo hocemo li najzad izbaciti doo Goran Dobrotin na relaciji Leskovac Grdelica i ubaciti KANISA
Moldere da te obavestim pao je tender zovi kanisa ili Frenkija da potvrdiš informaciju i objavi udarnu vest prvi kao što si objavio ovo. Odluka po žalbi je stigla danas taman pred izbore i novu godinu, a od Nove godine grad nema prevoz