Gradimir Mitić iz Pečenjevca traži četvoro novih radnika, nudi platu od 120.000 dinara i plaća dodatnu obuku

Firmi “Kosta šped” iz Pečenjevca nadomak Leskovca, koja se bavi drumskim prevozom tereta, želi da zaposli četiri nova radnika kojima će početna plata iznositi 120.000 dinara.

Kako navodi vlasnik ovog preduzeća Gradimir Mitić, radnicima će biti plaćena i obuka dispečera teretnog transporta koja košta 40.000 dinara.

“Kako smo otvorili firmu prošle godine, posao je počeo da se širi. Zato smo i odlučili da otvorimo dispičerski centar za teretna vozila za zemlje Evropske unije. Nakon što radnici prođu obuku, početna zagarantovana zarada će biti 120.000 dinara. Ja ne gledam da samo ja kao gazda dobro živim, već da i radnik koji je kod mene zaposlen i dobro radi svoj posao bude adekvatno nagrađen za to”, kaže za Rešetku Mitić.

O Mitiću smo već pisali kada je jesenas svom zaposlenom za rođendan poklonio avionsku kartu i putovanje u Pariz.

“Mnogi ljudi koji su otišli iz Leskovca bi se vratili kući kada bi im poslodavci davali adekvatne zarade”, komentariše Mitić čija firma trenutno hrani pet porodica.


Inače, o Mitiću smo pisali u nekoliko navrata jer je pre dve godine pokrenuo Nevladinu organizaciju “Novi život” za zaštitu građana sa krivičnim dosijeom.

“Nakon odsluženja zatvorske kazne, bivši zatvorenici teško nalaze posao. Kriminalci odlaze na robiju da bi se socijalizovali, a kada odsluže svoje nailaze na novu vrstu robije jer niko ne želi da ih zaposli. Ispada da ostaje samo da se ponovo bavi kriminalom kako bih barem pokušao da preživi”, kaže za Rešetku Gradimir.

Jer svi su prošli isto što i on– izašli iz zatvora, hteli da započnu normalan život, da se zaposle, i naišli na zatvorena vrata.

“Ja sam konkurisao u Juri i Aptivu u Leskovcu, u mlekari, bio sam iskren, nikada nisam krio da sam u svojoj prošlosti imao problema sa zakonom, i automatski su mi vrata bila zatvorena. I šta mi je ostalo? Ništa! A imam suprugu i troje dece koje moram da prehranim. Da li treba ponovo da se vratim kriminalu i ulici?”, pita se, tvrdi, opravdano.

I dodaje da nema boljih radnika od bivših zatvorenika.

“To odgovorno tvrdim. Jer svi mi već prolazimo određene obuke i imamo svoje poslove u zatvoru. Mi tamo samo ne ležimo, kao što ljudi zamišljaju, već odrađujemo puno radno vreme.  Sa druge strane, svaki gazda neće imati lojalnije radnika od bivšeg osuđenika jer takav čovek samo želi da se vrati u normalan život. Jedino što je potrebno je da mu se pruži šansa”, navodi Mitić.

Zbog toga što je datih prilika malo, bivši osuđenici se, tvrdi, vraćaju kriminalu ili odlaze “preko”.

“Moj prijatelj iz zatvora je otišao u Englesku i tamo vodi potpuno normalan život. Zapošljen je u preduzeću koje prima upravo i samo bivše zatvorenike. Na zapadu postoje čitave kompanije koje se uporavo bave resocijalizacijom takvih ljudi. Sa druge strane, naša država poslodavcima koji bi se možda i odlučili da zaposle povratnike iz zatvora ne daje nikakve podsticaje”, dodaje Mitić.

A često je, kaže, i licemerna.

“Iako se, recimo, na konkursima za državne činovnike zahteva besprekoran dosije, on nije neophodan za najviše predstavnike vlasti. Zakon o izboru narodnih poslanika kaže da je za kandidaturu neophodno samo državljanstvo i punoletstvo. Eto, oni  mogu da vode državu, a mi ne možemo  ni da se zaposlimo”, komentariše Gradimir Mitić.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

15 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Rođače, nije isto ukrasti i dilovati heroin.

Rešetko da li ste vi dobro ili imate i vi problem?

Pravo pitanje..U metu druze👍

Super plata samo da je umesto 120000 hiljada 220000 posto je medjunarodni transport u pitanju.. Kad odbije hranu i sve ostale potrebe daj boze da tom radniku ostane 50000 i mesecno nece biti 7 dana kuci ukupno…

Nije Rešetka dobro, s’ obzirom da promoviše ovog lika. Mada, svako od nas ima pravo na drugu šansu, ako je ranije činio loša dela, al opet… čemu publicitet i promovisanje? Rečeno je jednom, svaka čast, ako je lik , sada ok, i odlučio je da više ne greši. Al s druge strane bavi se neistinama, jer tuđe pare i vozila prikazuje kao svoje. Do juče si pravio dramu da si bez dinara i tražio posao u Juri, pa odjednom postaješ kobejagi vlasnik preduzeća i voznog parka. Preteruješ, rođo, ponižavate, i ti i urednik, našu pamet.

A cemu onda masa Leskovcana trazi posao vozaca u unutrasnjosti sa jos manjom platom kad je kod mitica tako bajno, tu platu imas na papiru, realno plafon 700e na kraju meseca, i da se polomis od voznje , vozim vec 15 god mala auta,ne pitajte kako znam

Koja bydala ce raditi za te pare,jos u EU. Kod normalnih gazde EU se placa 2,3000€. Pazi njega 1000€. Pa ja vise uzimam a vozim Tursku.

Jedan poznanik je radio u slicnoj firmi, isto ti kamioncici na B kategoriju sa tim kutijom iznad kabine za spavanje. Zasto su kamioncići na B iako im je nosivost max 3500 bruto tj 800kg neto max zbog cega su uglavnom u pretovaru. Pa da ne bi morali imati tahograf kako bi se vozili bez stajanja i kako bi mogli ulaziti tamo gde je zabranjeno za c. U praksi se u takvim firmama vozi dok se ne raspadneš i po 16 sati dnevno, dispecer poređa gomilu malih tura 100 adresa po nekoliko zemalja, ne dolazi se kuci jako dugu, zna se ostati i po 2 nedelje, od svih vozackih poslova ovaj vid transporta je daleko najkrvaviji. Sleper mnogo lakse voziti, tahograf, tvoja pauza, spavas 9 sati u konfornoj kabini a ovde dremnes sat- dva u tom kovcegu iznad kabine i gas… E sad da li je tako i u ovoj firmi ne znam. Uglavnom ako je tako, ja to ne bi vozio ni 240 hiljada.

9939 346 094 4500

Oce gospodin kod mene da radi za 130 000din i da je u EU 25-28dana? Pa da vidim da li bi radio 5 dana, OVA PLATA STO NUDI JE SRAMOTA I PONIZAVANJE SRAM TE BILO

Pa jbg on misli mnogo u EU voze za 2 do 3 hiljade Eura ce dodju u Le za 1 hiljadu …a vozi po Evropi da vozi u Srbiji ok plata ali u Eu …niko nece pa naravno da nece

Sve je to lepo, al Matiću je firma bila više u blokadi nego što je radila …

Da li ja gresim kad sam citajuci ovaj tekst, razumela da se traze dispeceri jer otvaraju dispecerski centar? Vidim da se komentari odnose na posao i plate za vozace. Redakcijo, molim Vas, ako imate vise informacija (potrebne kvalifikacije, kome se obratiti), javite. Hvala unapred.

Kosta Šped jedini u pečenjevcima Google mape i naćićete odma

Prvi na GuglMape, znači prvi u svetu, znači najveće plate…