Gradski prevoz u Leskovcu narednih 20 godina dodeljen zajedničkim ponuđačima: Frenkiju, Kanisu i Jugotransu

Gradski i prigradski prevoz u narednih 20 godina na teritoriji grada Leskovca obavljaće zajednički „Frenki komerc“ iz Zagužana, „Jugotrans“ iz Bobišta i Transportno uslužno preduzeće „Kanis“ iz Leskovca, odlučila je komisija koja je ocenjivala ponude u postupku dodele Koncesije za obavljanje komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika.

.

Ovo je, ujedno bila i jedina podneta ponuda nakon što prva koncesija, dodeljena „Kanisu“, nije uspela jer se drugi ponuđač „Frenki“ žalio na obavljeni postupak.

Ovo su najbitniji uslovi ugovora, a objavljeni na zvaničnom gradskom sajtu:

Podsetimo, 15. decembra je, zbog mnogobrojnih uočenih nepravilnosti i prousta, prevoznik “Frenki” oborio raspisan tender za linije gradskog i prigradskog prevoza za narednih 20 godina, koji je najpre poveren „Kanisu“.

Novi je raspisan 25. decembra.

Ugovor se novim gradskim prevoznikom biće zaključen na 20 godina, uz veliki broj povlašćenih kategorija putnika koje neće plaćati gradski i prigradski prevoz.

Inače, rebalansom budžeta grada Leskovca iz novembra prošle godine, odlučeno je da se obezbedi besplatan gradski i prigradski prevoz za određene kategorije, a ova usluga je podržana sa 200 miliona dinara.

Kako je rečeno tada, pravo na besplatan prevoz imaće osobe sa invaliditetom, osobe sa posebnim potrebama, njihovi pratioci, upošljenici osnovnih i srednjih škola, deca do srednjoškolskog uzrasta, penzioneri sa primanjima do 35 hiljada dinara, socijalno ugrožene kategorije prema spisku nadležnih organa, trudnice, studenti sa prosekom preko 9, srednjoškoci sa Vukovom diplomom, roditelji sa tri i više deteta, deca bez roditelja i deca u hraniteljskim porodicama, ratni vetereni, dobrovoljni davaoci sa preko 50 davanja krvi, deca mlađa od 18 godina kojima je jedan roditelj preminuo, ali i druge kategorije po odluci Gradske uprave.

“Prevoznik će biti u obavezi da obavlja delatnost bez obzira da li određena linija finansijski isplatiljava. Ugovor sa prevoznikom o javno-privatnom partnerstvu, još nije potpisan jer se čeka odluka po uloženoj žalbi”, objasnio je tada predsednik Privremenog organa grada Leskovca Goran Cvetanović.

Leskovac je grad sa najrazućenijom teritorijom i sa preko 140 naseljenih mesta.

D.Marinković

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

8 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

A cene prevoza? Jesu li dogovorene? Ja sa sela udaljenog malo vise od 5 km moram da dam vise od pola kila mesa za jednu povratnu kartu a to meso me hrani cele nedelje!? A kad se mora bar pet puta do grada to kosta previse. Cujem u Beograd, Nis ,N Sad ,Jagodina imaju daleko jeftinije cene prevoza!!???

Bilo bi lepo da predstavnici grada pojasne šta podrazumeva kategorija „srednjoškolci sa Vukovom diplomom“.
Vukova diploma se dobija na kraju srednje škole – dakle kada učenik dobije Vukovu diplomu on je završio srednju školu – više nije srednjoškolac.
Od najveće koristi bi građanima bilo da upravo svim srednjoškolcima karta bude besplatna jer je to značajan izdatak za porodice koje su udaljene od grada dvadesetak kilometara, a imaju u proseku po dva srednjoškolca. Ceo jedan minimalac ode na kartu, užinu po koji komad garderobe mesečno. Značiće i penzionerima, svakako, ali srednjoškolci su ipak kategorija koja bi trebalo da ima apsolutnu prednost. Mnogim đacima baš te babe i dede kupuju mesečne karte od istih tih minimalnih penzija.
Nekako su prioriteti naopako postavljeni, valjda u skladu s izbornim kapacitetima datih kategorija.

Ima li redovne linije do nove Meskove ulice i koliko kosta povratna karta.Vredi ponekad razgledati taj kraj!

Svoju Vukovu diplomu sam dobio na kraju osnovne škole. Kriterijum je bio da se od V razreda imaju sve petice do kraja VIII. Ne znam da li su promenili nešto, pa se sada vukovac postaje posle srednje škole. Možda, jer se sada ne postoji druga ocena osim petice u osnovnoj školi.

Postoje nosioci Vukove diplome i na kraju srednje škole (opet sa svim peticama). Ali na kraju, kad je đak već završio srednju!

Kazu ljudi: pogledaj primere iz drugih gradova, pa tako cu navesti samo jedan,ne vise. U Bg na svakoj stanici,koja je obelezana i postoji deo koji stit od vremenskih nepogoda, postoje nacrtane rute i brojevi autobusa gde prevoze i koja mesta! Zasto to ne postoji u ovom nasem Leskovcu?! Da li zakonska regulativa to nalaze ili je to stvar samih prevoznika, bez ikakvog objasnjenja?!

A ko neće da se vozi busom već privatnim kolima šta sa njegovim putnim troškovima za benzin?

Tome je možda bolje da si ostane na njivu. Em će uštedi na gorivo, em će nešto da doprinese. Samo, moraće da radi, i ne može stalno na bolUvanje