Narodna biblioteka „Radoje Domanović“ iz Leskovca raspisala je tender za nabavku putničkog automobila, ali i pored obimne dokumentacije – ključni podaci ostaju nepoznati: koja marka vozila se kupuje i kolika je njegova cena.
U obrascu za strukturu ponuđene cene navedene su gotovo sve tehničke karakteristike vozila: motor 1.498 cc, snaga 110 kW/150 ks, maksimalni obrtni moment 360 Nm, standard Euro 6, šestostepeni manuelni menjač, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,6 sekundi i prosečna potrošnja goriva 4.9–5.5 litara. Precizira se čak i nijansa – „magično crna metalik“.
Lista obavezne opreme je izuzetno duga i detaljna: kompletan set airbagova, LED farovi, Front assist, Lane assist, Side assist, Climatronic, Keyless Go, tempomat, inteligentni pomoćnici u vožnji, elektro-oprema, aluminijumske felne, zadnja kamera, parking senzori, DAB radio, Smart Link, USB-C, komfort telefoniranje i još niz specifikacija koje se uglavnom vezuju za vozila iz višeg cenovnog ranga.
Ono što posebno privlači pažnju je način plaćanja: predviđeno je 100% avansno plaćanje, i to u roku od najviše 45 dana od prijema predračuna, uz dostavljanje menice za povraćaj avansa.


Uprkos tome što je dokumentacija detaljna do najmanjeg šrafa, nedostaju dva osnovna podatka koja bi trebalo da budu temelj svake javne nabavke: koji model automobila se kupuje i kolika je njegova ukupna vrednost.
Upravo zato otvara se ozbiljna sumnja u transparentnost i ispravnost postupka javne nabavke, jer su javnosti poznate sve performanse i oprema – ali ne i ono što je suština: marka, model i cena vozila koje će platiti građani Leskovca.
Prema dostupnim informacijama, jedino je izvesno da Narodna biblioteka želi tehnički izuzetno opremljeno vozilo, ali pitanja o tome koliko će to koštati građane i zašto ti podaci nisu uključeni u konkursnu dokumentaciju ostaju bez odgovora.
D.Marinković










































































Zemljo otvori se.
Jos jednom se zemljo otvori. Sta ce biblioteci auto.
Škoda Octavia 2.0 TDI (150 KS, Euro 6, manuelni menjač). Cena sa paketom opreme koji uključuje LED farove, Front/Lane/Side Assist, Climatronic, Keyless Go, kameru, senzore i multimediju kreće se oko 27.000–32.000 € (3,150.000–3,750.000 RSD), zavisno od paketa (Style, Sportline) i dodatnih opcija. I to sam vam resio. Idemo dalje 🙂
Zivko citaj “ 1498 cc’, znaci nije 2.0 tdi! A sa ovom opremom nema novog auta ispod 30.000 evrica, plus obavezni servisi u ovlascenom servisu zbog garancije, plus kasko….
„Transparentno“,kao i sve što radi SNSekta.
Zakon ne dozvoljava da napišeš model i marku vozila ali dozvoljava da napišeš svu opremu koju želiš, snagu motora pa čak i roze felne…
Kad sef ne kritikuje, onda je on porucilac. Vozilo nije potrebno radi posla vec radi njega. Naredi da se kupi i svi kojima je pomogao da budu u fotelji do koje nikad ne bi dosli regularno, morajj da aminuju naredjenju sefa. Idu izbori, sto vise automobila, bolja kampanja. I mora da zaprlja direktore da budu jos poslusniji.
Kad cujete da kritikuje kupovinu, znaci nije bio nalogodavac vec se kola uzimaju zbog posla i terena, ali ne izbora.
Hoće li mama da piše o ovome?
Hoće ali sutra…
Malo sutra !!!
Pored auta, biće još mnogo toga…
Jasno nam je sve!
Културна установа која има директорку са средњом школом,па је чак и та средња школа нелегално завршена…ово што је Цветановић урадио са културним установама остаће заувек забележено као неко ко је потпуно разорио културу!
Директора је увек себи кратила радно време и одлазила са посла два сата пре истека,а то приметила претходна директорка која ју је опомињала,а ова се жалила мами Милици и увек писали против претходне директорке.
Kao koleginica Nine, koja ovde zaista radi svoj posao, moram da kažem nekoliko stvari koje možda mnogi ne vide, ali su očigledne onima koji prate dešavanja. Sve je jasno: auto za biblioteke? Ne baš… Stajala sam ispred vrata i slušala razgovore i videla kako ljudi trpe pritisak, kako se dogovaraju o raznošenju paketa, o političkim obavezama, pa čak i o paketićima za decu koji će uskoro biti podeljeni. Sve deluje organizovano i „naizgled bezazleno“, ali iza toga stoje jasni pritisci i favorizovanje određenih osoba. I dok se detalji oko auta biraju do najsitnijeg šrafa, nova pozicija u SNS te čeka, sve unapred isplanirano. A tvoja „nagrada“…? Jasno je da je sve to deo sistema u kojem su unapred određene privilegije. E moj Gorane, ne znaš ti šta se sve radi ovde… Čitaš li komentare? Ako bi, možda bi shvatio koliko ljudi zapravo primećuje i pamti. Ona dolazi na posao i već pri ulasku telefonira, pravi pluseve i minuse u svesci, pa čak i crta iksove pored imena i prezimena kolega. Sve to radi bez stida, kao da je potpuno normalno, dok istovremeno neki ljudi trpe nepravdu. Ono što je još važnije ovo ne primećujem samo ja, već i nekoliko koleginica koje su jako dobre sa njom i dobro poznaju njene metode. Jasno je da je njeno ponašanje motivisano svesnom igrom moći i da zbog toga mnogi ne mogu da je pogledaju u oči. Papir i njena večernja škola trpe sve formalno, sve izgleda u redu, ali praktično… ostaje nepismena i neorganizovana osoba koja ipak zauzima pozicije moći. To šalje jasnu poruku ljudima oko nje: nije važno znanje i stručnost, već položaj i veze.