Grad Niš objavio je danas rezultate dopunskog konkursa za projektno sufinansiranje medijskih sadržaja, na kojem je raspodeljeno preostalih 26.580.000 dinara – sredstva koja nisu dodeljena na prvom ovogodišnjem konkursu.
Najveći pojedinačni iznos – 11.900.000 dinara – dobila je firma INI media iz Niša, izdavač portala ništv.rs i za sada neregistrovane istoimene televizije Niš TV. Grad će sufinansirati njihov projekat pod nazivom „Zdravo Niš – znanje za život“.
Ovo nije jedina sredstva koja je INI media dobila iz budžeta grada. Nedavno im je dodeljeno još 4.028.400 dinara, po osnovu pojedinačnih davanja.
Time ukupna podrška iz budžeta grada Niša za dva projekta iznosi 15.928.400 dinara, čime se INI media „popela“ na 14. mesto liste organizacija koje su u 2025. godini dobile najviše sredstava na medijskim konkursima u Srbiji.
Takođe, projekat vredan 11,9 miliona dinara nalazi se na šestom mestu liste najvećih pojedinačnih dodeljenih iznosa po projektu u ovoj godini.
Prema dostupnim podacima, INI media Niš je u većinskom vlasništvu Alo media sistema (51 odsto), izdavača lista i portala Alo, dok je preostalih 49 odsto u vlasništvu Bojana Avramovića, bivšeg poverenika SNS Pantelej i nekadašnjeg direktora Regionalne razvojne agencije „Jug“. Avramović je na izborima 2020. i 2024. godine nastupao samostalno.
INI media je izdavač Niš TV, koja je ove godine započela emitovanje programa, iako televizija nije registrovana kao medij niti poseduje dozvolu REM-a.
Prvi gost Niš TV, 18. maja, bio je predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
U Registru medija upisan je isključivo portal nistv.rs, i to tek 28. avgusta ove godine.
Ostali dobitnici sredstava na dopunskom konkursu
Na dopunskom medijskom konkursu u Nišu sredstva su dobili i:
-
Vision Craft – 5,8 miliona dinara
-
Trivera – 1,5 miliona dinara
-
Mina Media – 1.480.000 dinara
-
Produkcija Naisa – 1,2 miliona dinara
-
Bora Media – 650.000 dinara
Među ukupno 11 podržanih projekata našli su se i:
Glas Juga (1,7 miliona), „Petar Pan 018“ (1.470.000), Objektiv Ni Pres (400.000), Lifeframe produkcija (300.000) i Eye Media studio (180.000 dinara).








































































