Sutra u Leskovcu i zvanična polemika o povećanju cena gradskog i prigradskog prevoza?

Iako mesečna karta za dolazak na posao gradskoj činovnici Snežani Jović kod prevoznika koji drži njenu liniju do Leskovca iznosi u ovom trenutku 5.880 dinara, njoj se na ime putnih troškova isplaćuje svega 4.370 dinara jer bez saglasnosti Gradskog veća i nove odluke o visini cena gradskog prevoza u Leskovcu nemoguće je uskladiti troškovnik sa novim cenama.

.

Prevoznici koji drže gradske i prigradske u Leskovcu su u nekoliko navrata podizali cene bez saglasnosti lokalne samouprave, koja je u obavezi da donese nove uredbe o povećanju cena.

“Mi smo, kao I svi ostali, bili prinuđeni da povećamo cene zbog troškova. I najverovantije će ih biti u narednom period, kako budu rasle cene goriva. U svakom slučaju, o svakom povećanju, mi smo blagovremeno obaveštavali lokalnu samoupravu”, komentarišu u Upravi leskovačkog “Frenki” prevoza, te apeluju na lokalnu samoupravu da se što pre pozabavi ovom problematikom jer su prevoznici, a ima ih četvoro na teritoriji grada, od oktobra prošle godine doo danas tri puta povećavali cene karata na relacijama koje sui m poverene.

U kabinetu gradonačelnika nam je rečeno da je na sutrašnjem zasedanju Skupštine grada jedna od tema usvajanje izveštaja o radu gradskih prevoznika, te da će se najverovatnije razgovarati i na ovu temu.

“Samo da to učine što pre. U ovom trenutku su troškovi već 20 odsto manji u odnosu na realnu cenu, a kakvo nam stanje najavljuju, moguće je da će ubrzo doći i do novog povećanja”, komentariše Jović.

Grrdonačelnik Leskovca Goran Cvetanović rekao je u novembru prošle godine da ima razumevanje za autobuske prevoznike. Ipak, od tada do danas donošenje nove odluke o zvaničnom povećanju nije bilo na dnevnom redu nadležnih organa.

Pratite REШETKU na Facebook, Instagram, X (Twitter) i TikTok mreži. Budite uvek u toku!

Pretplati se
Obavesti o

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi, kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima. Nije dozvoljeno pisanje komentara isključivo velikim slovima niti promovisanje drugih sajtova putem linkova. Komentare i sugestije u vezi sa uređivačkom politikom ne objavljujemo, kao ni komentare koji sadrže optužbe protiv drugih osoba. Objavljeni komentari predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, odnosno nisu stavovi redakcije Rešetka portala.
Za više informacija pogledajte Pravila korišćenja.

6 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Poštovani,

gradski prevoz u Leskovcu ne postoji, već samo prigradski, odnosno iz okolnih sela do grada i obrnuto.

Kažu gradski je davno postojao i išao je od jednog dela grada do drugog itd. Verovatno sam bio jako mali pa sene sećam…

Ako smo zaista grad, trebolo bi stvarno neko da razmotri opciju uvođenja gradskog prevoza, tako bi i smanjili problem oko parkinga ali to je možda samo u interesu građana..

U Leskovcu gradski prevoz ne postoji osim na papiru.Bice zanimljivo slušati diskusije odbornika i predlažem da se raspisu Novi konkursi za davanje linija gradskog prevoza a izvestaj neusvojiti jer ce biti verovatno kazni.Za naselje podrum broj 1ne radi vise od 2godine sramota

garaže su mu tu u naselju

Da je gradski cinovnik iz grada putni troskovi bi bili 1500 din!!

Ovako, kao diplomirani pravnik radim u Aptivu kao operater za platu koja je i samo znate kakva. Apsolutno nemam NIŠTA protiv ljudi sa sela, ali od njih ne moze da se zivi. Pitate se zasto? Pa zato sto taj isti „prigradski“ kopa njivu ceo dan pa dodje da mi spava na traci, a 10. u mesecu na racun primi vise nego ja, jer je izmedju ostalog pod ugovorom na neodredjeno. 90% njih zive od poljoprivrede, a platu ne dižu i po godinu dana. Uvek kukaju oko nečega.
Rampa da se stavi, hoces da udješ u vrad i da ga prljaš, izvoli i plati. Mogu cene još skuplje.

Dragi M.,
Ne možeš o kvalitetu radnika suditi na osnovu mesta boravka ili mesta rođenja. Taj koji je došao da radi sa sela, a koji je tvoj kolega, ima više radnih navika od tebe. Dok je on još kao malo dete bio učen kako da pomaže roditeljima koji su „kopali njivu“, kako kažeš, ti si u to vreme zujao po parkovima, a on je učio kako se živi od svog rada.
I deca sa sela imaju fakultete, pa je možda on dok je završavao fakultet, morao i da „kopa njivu“, ali to samo govori da je bio vredan, i tu naviku prenosi dalje na svoje radno mesto.
Ukoliko misliš da si sposobniji od „prigradskih“ radnika, koji možda za tebe nisu dostojni da rade u Leskovcu, nego samo da „kopaju njive“, zašto ti lepo ne otvoriš advokatsku kancelariju i budeš gospodin, već ideš tamo pored pojedinaca koji prespavaju uz traku.

Veliku muku muce I gradjani Grdelice zato sto doo Goran Dobrotin sam njegovom voljom bez saglasnosti grada gradske skupstine Leskovac sam odredjuje koja mu se linija isplati da vozi a koja ne.Sam je ukinuo liniju u 20.50h iz Leskovca do Grdelice koja je isla kroz okolnih sela.Sada nagovestava da ukine I liniju u 22.10h koja je zadnja linija iz Leskovca a da ostavi zadnji polazak 19.10h.Da li postoji koje nadlezan u gradu Leskovcu po tom pitanju.Bili smo u inspekciji za polazak u 20.50h niko ne preduzima nikakve mere.